Toen wij hier kwamen wonen liepen er een paar wilde katten rond waaronder 2 jonge. Eentje hebben we tam gekregen en de andere vertoeft hier ook nog steeds, maar kunnen we niet aaien. Nu hebben we een probleem met de tamme. Dit is overigens een kater, ik weet niet of dit wat uitmaakt. Vorige week lag hij in het stro te slapen en had ik niet door dat hij daar lag. Ik verschoof het stro omdat ik erbij moest en hij vloog beledigd weg. Het is nu inmiddels een week later en hij blijft voor mij weglopen. Voorheen reed ik in de bak en moest ik om hem heen rijden. Zodra ik hem riep kwam hij aangerent en hij miauwde altijd gezellig om je heen. Sinds afgelopen week rent hij juist weg als ik hem roep. Als ik hem wil aaien kijkt hij me kwaad aan en loopt weg en hij is alleen s'nachts hier, terwijl hij voorheen de hele dag hier rondliep.. Ik vraag me af hoelang dit gaat duren... ik heb geprobeerd hem te lokken met stukjes worst en dat ging goed, maar toen dat op was, was het weer hetzelfde verhaal.. Ik word er een beetje moedeloos van, ik ben toch best aan dat stomme beest gehecht geraakt en ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen....