HELP! (tijdelijke) opvang voor vogels gezocht !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

HELP! (tijdelijke) opvang voor vogels gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-05 20:51

Voor mijn ex-baas, die ws volgende week naar Denemarken gaat zoek ik opvang voor 3 zebravinken en 2 parkieten.

Ik kan ze zelf eventjes niet in huis nemen ivm de winter omdat ik 2 ongeleide projectielen in huis heb (kittens van 3mnd) die ongetwijfeld de kooien open gaan pulken als ik op mijn werk ben.
Als het weer beter wordt kan ik ze wel nemen als ze buiten kunnen staan (de katten die overdag buiten mogen komen....ik heb er 6!!!) kijken er niet naar om, maar die kittens vertrouw ik niet.

Ik wil niet thuiskomen op een dag in een re-make of texas-chainsaw-massacre Haha!
\
Iemand in de buurt van Roosendaal die een voliere (met binnenhok) heeft of zo ? ze zijn gratis ! al is het maar totdat het weer beter wordt !!

Desiree

Re: HELP! (tijdelijke) opvang voor vogels gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 00:03

Jammer, ik had heel graag geholpen, ik heb mogelijkheden hier. Mijn parkieten zitten op dit moment nog in broedkooien, maar ik ga een hele kamer in de oude boerderij (2x3meter) inrichten als voliere. Maar ik woon in Twente, dat is best een eind rijden vanuit die kant van jou.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:37

Als je de vogels nou in de badkamer zet, en de katten daar niet bij kunne, is het toch geen probleem? Lachen
Dan kunnen ze weer terug als je ex-baas er weer is? Ach gut

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 23:39

rakkertje13 schreef:
Als je de vogels nou in de badkamer zet, en de katten daar niet bij kunne, is het toch geen probleem? Lachen
Dan kunnen ze weer terug als je ex-baas er weer is? Ach gut

Dan moet ik de vogels 2 jaar in mijn badkamer houden......nee dank je Haha! Mijn baas is een engelsman, dus het is uberhaupt niet zeker of hij wel terug komt naar Ned. of Belgie.
De baan waar hij nu naar toe gaat is voor 2 jaar, maar voor hetzelfde geld gaat hij daarna naar Nigeria of Saudi Arabie !!