hoe ziet je kat jou? En andersom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hooi

hoe ziet je kat jou? En andersom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 20:26

hooi!

ik was ff benieuwd. Je hoort vaak dat katten niet echt een baas accepteren, maar die van mij luistert echt wel als ik duidelijk nee zeg. Ik denk dat ik voor haar een soort kruising van baas en vriendje ben Haha! Ze komt ook heel lekker op schoot liggen spinnen en ze wacht op me tot ik thuiskom van school. En ze praat een beetje trug

voorbeeldje (vanochtend):
Hé poes, lekker geslapen?
(rekt zich uit) mraaauuw
Mooi. Lust je eten?
Mieuw!
Oké goed, wacht ff
(begint alvast met schrokken...)
Schoon water ook zeker?
(gaat bij de wasbak zitten) Miew
Okee dan. Eet ze!

T is een schat. Eigenlijk is ze voor mij vooral mn maatje. *LOL* OK dan!

=xxx=

Kendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:28

ik denk dat mijn kat denkt 'pfffff heb je der weer... neehee ik kom niet bij je liggen' Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:31

Ja ik heb ook zoiets met mijn kat...

Als ze buiten is en ik ben er loopt ze om me heen te dwarrelen en als ze binnen is volgt ze me constant... lgit ze op beeldscherm van mijn pc of languit op me bureau of stoel.

Ga ik niet op tijd naar bed begint ze te miauwen. Als ik naar me bed ga gaat ze eerst even in haar mandje liggen en dan komt ze bij mij op bed en wil onder mijn dekbed.

Heerlijk kattebeest is het toch.. met haar broertje had ik net zo'n band, maar die mocht dan ook totaal andere mensen uit huis en vreemden niet allen mij. Bengel is niet zo eenkennig.

En verder kan ik goed met een asielkat Tommie opschieten. Kan heel veel met hem, maar begint nu ook wat meer andere mensen te mogen eerst beet hij hun. Hij heeft mij nog nooit gebeten Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:35

Dat heb ik maar met een van mijn katten.. Namelijk die Mooie Rooie Ashwin..

Hij kan "ECHT" tegen je praten.. zeg je.. "Ashwin" Zegt ie miauw miauw.. Knipoog hij is echt grappig... Lovers

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:09

whahah ja die van mij is net zo. Buiten constant om je heen lopen en binnen is het echt of ik honing aan mijn kont jheb. Ga je naar boven?? ooow ik ook! Weer naar beneden? Ow ik ook!! etcetc

en dat praten.. tsja... wij hebben een siamees en deze moet standaard het laatste woord hebben. Wek gezellig hoor, ze groet je altijd en je kan zo een gesprek met haar hebben! "hallo roks> mAUW!!! En wat heb jij gedaan vandaag> MAAAAAUW MAAAUW etcetc

Zelfs als je boos bent als ze nogal lang en hard loopt te schreeuwen (hele dag door... diepe zucht) ALTIJD het laatste woord! ROKS HOU NOU EENS OP! MAUW!!! NEE! MAUW!! Haha!

Maar even over je vraag. Die van mij weet wel degelijk dat ik de baas ben. Nee is nee (oook al krijg ik altijd een weerwoord)

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:36

mijn kater nicky is ook zo.
ik heb hem zelfs op een dag leren op commando te zitten.
iedereen zegt dat het toeval is maar dan moet het iedere keer toeval zijn.
ik heb een hele sterke band met hem want hij was net 4 weken toen we hem kregen.ik heb hem 5x per dag gevoerd met kittenmelk en een spuit dus het is dus niet verrassend dat hij zo goed naar mij luisterd.
ik heb hier ook een topic over hem geplaatst.
mijn kater een ladykiller!!!!!!!!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:24

Mijn poezen luisteren naar "happies"als ze savonds eten krijgen en ze luisteren ook nar hun naam dan miauwen ze ..
Is de oudse buiten geweest vraag ik altijd hoe het was en dan krijg ik ook nog antwoord ook !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 09:23

Als ik zeg; 'Noeskaaa!' Dan zegt ze heel hard: 'Rrrrrmauw!'
En altijd 'rrrr' als je haar even aanraakt, de lieverd. Lovers