Vorige week ik mijn beste vriendje Jack (nu al 5 jaar bij ons)(mijn konijntje) gevallen van een ongeveer 30 centimeter hoog muurtje van bakstenen in zijn hok afgevallen (niet hoog dus) en is op zijn rug geland.............

En omdat Jack altijd zo'n kluns is dachten wij, er zal wel niks aan de hand zijn want hij stond weer op. maar nou bleek dat hij een tijdje later niks meer kon doen met een van zijn voorpootjes en zijn rug zat scheef en zijn lieve koppie zat schuin, hij kon hem nie meer rechthouden.
We vonden het heel zielig maarja konden er niks aan doen behalve laten rusten dus dat hebben we gedaan, maar de laatste paar dagen ging het zo slecht met hem dat we naar de dierenarts zijn gegaan en die zei dat het nie uitmaakte dat we zo laat waren gekomen maar die heeft Jackie dus een spuitje gegeven voor vitamine en heeft gezegd dat als hij in de komende dagen (toen) dus wat beter zou worden zou het goed zijn

En we vinden het ook nie eerlijk tegenover Jack, en dus straks om 3 uur gaan we hem laten inslapen

Dit is echt het einde voor mij......en dus moest ik het even delen

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Dit is mijn schatje in betere tijden:

Liefs Elvira