Ik heb een ratje geadopteerd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Ik heb een ratje geadopteerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 14:16

Gisteren ben ik naar de rattenopvang hier in de buurt gegaan en heb daar echt een heel erg leuk ratje gevonden Lachen

Zal vanavond foto's plaatsen!!!

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:44

Leuk!n Hoe een ratje is het ? (kleur, tekening?) Wou juist zeggen dat je een ratje niet alleen mag houden maar ik zie in je profiel dat je er nog hebt Tong uitsteken Ik heb er ook 2 (vrouwtjes) maar van een rattery.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 18:48

Haha, ik had gisteren een heel lang verhaal getypt in het topic, maar toen ik ging plaatsen liep bokt vast, dus vandaar de korte (nietszeggende) informatie die ik hier boven heb getypt Tong uitsteken

Zal vanavond het hele verhaal nog eens vertellen en er een foto bij zetten!!!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:54

Leuk hoor dat je een ratje hebt geadopteerd! Ik heb zelf ook 2 ratjes, geweldige beestjes Lachen
Ben benieuwd naar de foto's!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 20:26

Ik ben een jaar of 4 geleden begonnen met ratjes, ik wilde ze altijd al heel erg graag, maar mocht ze nooit. Omdat ik er altijd zo enthousiast over praatte schafte allemaal mensen om me heen ze aan, en ik had er nog steeds geen Scheve mond En toen moest ik zeggen wat ik voor Sinterklaas wilde hebben en toen zei ik een grote rattenkooi, met 2 ratjes, en het mocht Haha!

Dus ik een goede rattery gezocht en daar 2 rittens gereserveerd, een jappaner dumbo en een creme kleurige rex, echt 2 schatjes Lachen Na 2,5 jaar overleed de dumbo en bleef de creme kleurige dus alleen over, en ze werd erg somber. Ik heb toen uit nood een ratje uit de dierenwinkel gehaald om erbij te zetten, want ik was bang dat ze anders ook dood zou gaan...(ben normaal niet zo voor dw ratten). Uit de dierenwinkel haalde ik een heel lief Husky ritten. Dit ging allemaal goed, maar omdat dit ritten natuurlijk alleen zou komen te zitten als de oude rat zou overlijden heb ik uit de opvang een albino ratje gehaald. Deze kwam van een ''oeps'' nest en was al bij vrij veel mensen geweest...

Toen m;n oude ratje 3 jaar was overleed ze jammer genoeg en bleven de albino en de husky samen over... En 1,5 maand geleden lag m'n husky plots dood in de kooi, niks aan de hand, 's morgens nog super levendig en 's middags dood Verdrietig

En daarom ben ik voor bij m'n albino ratje een andere rat gaan zoeken en toen kwam ik bij een rattenopvang terecht, en daar heb ik een hele leuke jappaner geadopteerd Lachen

Zo wat een verhaal, zal nu nog even foto's uploaden...

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:30

aaah ratjes zijn leuk. ik heb tot nu toe in totaal 6 ratjes gehad. mn eerste kreeg ik van een meisje uit mijn klas. een dumbo siamees. maar ik probeerde er een andere rat bij te zetten, maar ze meost er niks van hebben, en beet hem dood.
toen zei dood ging had ik van school 2 ratten. en daarbij heb ik nog 3 andere ratten bij gezet.
1tje ging dood aan kanker, de ander werd oud, en weer die ander is doodsorzaak onbekend.
heb er nu nog 2, een zwarte en een siamees, maar de ene is oud aan het worden ne verlies haar coördinatie al, en de zwarte heb kankergezwel.
maar omdat ze al oud zijn doe ik er niks meer aan. flink verwennen Knipoog

ratjes zijn leuk Lachen