Vreselijk...dode hond midden op de weg...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:22

Als je een dood dier vind kun je gewoon de dierenambulance bellen. Die komen hem ophalen. Ze hebben een chipreader zodat ze daar gelijk op gecontroleert worden. Ze worden ook bij Amivedi e.d. aangemeld.

Lusitano

Berichten: 2896
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:33

Wat walgelijk laf als je gewoon doorrijdt...
Vindt het super dat je gestopt bent en de weg hebt geblokkeerd! OK dan! Die hond is iemands maatje. Verdrietig

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:34

Ik vind echt dat je super gehandeld hebt, echt petje af voor je terwijl het niet het makkelijkste is wat je hebt gedaan Ach gut
Mensen die doorrijden na zoiets vind ik echt walgelijk....

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:35

Ja, echt super veel respect! IK versta echt niet dat mensen gewoon doorijden. De kat van mijn vriend is ook overreden, da zo zielig als ze eroverheen rijden dan nog eens. Jammer dat hij het niet gehaald heeft. Bij ons was er een beagle ontsnapt uit het asiel, is ook omvergereden op een baan waar je maar 50 mag. Echt droevig. ...

pubelia

Berichten: 9996
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 14:41

netjes dat je dat gedaan hebt!! een hond heeft ook een chip maar daar word door heel veel mensen niet aan gedacht. (kan je bij de DA laten lezen) daarom raden wij mensen ook aan om adres en naam erop te zetten met een ringentje!!

ff iets offtopic de hartslag kan je het beste in de lies van de hond voelen daar voel je je het beste!

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:41

OK dan! Geweldig en ook zeer moedig wat je hebt gedaan, ik vind het ook vreselijk doden dieren langs de weg (ik krijg dan altijd kippevel)

Ook erg dapper dat je de eigenaar hebt gebeld en dit samen hebt afgehandeld, ik weet zeker dat dat een hele stuen zal zijn geweest voor de eigenaar.(die zich ook vast helemaal lam is geschroken)

Petje af

GR Trea

_AnNeMaRiE_

Berichten: 23
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Ter Apel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:47

Jahw.. ik vin oowk je moet dan wel belle or! bij onze kat heeft oowk een man gebeld.. echt super!

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:20

Robyn schreef:
Als je een dood dier vind kun je gewoon de dierenambulance bellen. Die komen hem ophalen. Ze hebben een chipreader zodat ze daar gelijk op gecontroleert worden. Ze worden ook bij Amivedi e.d. aangemeld.


Dat wilde ik ook zeggen.
Het telefoonnummer van de dierenambulance opslaan in je telefoon, en als je dan een dode kat vindt, gelijk even doorbellen komen hun m halen en dan kan de eigenaar sneller opgespoord worden.