Mijn hond kostte vanmorgen 9 x achter elkaar. Bij de 6de keer begon er bloed mee te komen. De laatste 3 x was het schimend slijm met bloed. Het was echt roze en donker roze/rood.
Ik schrok me rot en wilde direct naar de dierenarts maar heb het toch even afgewacht. Later was ik blij want ze was superspeels en vrolijk en maakte absoluut geen zieke indruk.
Maar nu net kotst ze weer 2 x roze schuim. Morgenochtend zitten we dus zo snel mogelijk bij de d.a, maar heeft iemand een idee wat het kan zijn?
groetjes Janneke
swoeky
Geplaatst: 18-01-05 23:55
onze hond is een week terug ook absoluut niet lekker geweest, heeft 2 dagen lang de boel ondergekotst maar is er nu over heen. van een kennis van mij haar hond heeft het zelfde. en weer van iemand anders de hond had een of andere infectie opgelopen die super besmettelijk is daar komt dan ook koorts bij kijken.
maar bij die van ons zat er geen bloed bij.
wat het is kan ik je dus niet zeggen heb niet gestudeerd voor DA maar ik wens je veel sterkte met je hond en ik lees het hier op bokt wel wat het nu was
Speedster
Geplaatst: 19-01-05 00:01
Misschien heeft hij een scherp voorwerp ingeslikt dat hem nu dwars zit? Wat die van mij allemaal vreet hou je niet voor mogelijk... Kan natuurlijk nooit goed zijn. Misschien is zoiets op foto's te zien bij de DA. Succes in ieder geval!
kiana
Geplaatst: 19-01-05 00:17
de mijne had het ook. Eerst veel oprispingen, boeren laten en later veel spugen incl. bloed oorzaak : een maaginfectie door een allergie geen voedselallegie overigens. Teddie staat nu op de prednison en houd het nog binnen
Maaike
Geplaatst: 19-01-05 12:44
er schijnt ook buikgriep rond te gaan bij honden, heb meer verhalen gelezen de afgelopen weken over honden die plots veel overgaven maar ondertussen wel vrolijk en speels waren. Ben benieuwd wat je DA er van zegt
SheMellon
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-05 14:37
Het is waarschijnlijk een virus. Gelukkig maar want ik haalde allemaal gekke dingen in mn hoofd. Ze heeft nu pillen tegen de misselijkheid en maagbeschermers.
Ze is nog steeds vrolijk en hartstikke speels.
swoeky
Geplaatst: 21-01-05 15:25
ik hoop maar dat het nu dan allemaal maar goed komt