dodelijk virus O:)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

dodelijk virus O:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 22:11

Nou ok.....niet echt een virus, maar t is echt vaag hier thuis. Een paar weken geleden ging t hamstertje van mn broertje dood. Zij was dan ook al best wel oud, maar goed..... een week later ging de andere hamster van mn broertje dood, deze hebben we nu ongeveer n halfjaartje...n vriendinnetje van mn broertje had hem in de tuin gevonden dus we wisten niet hoe oud hij was. Weer een aantal dagen later was de slang van mn oudere broer dood. En vanochtend zag ik dat mijn hamstertje Anikó ook al dood was Boos! gisteravond leefde ze nog..... echt raar..... binnen 1 maand 4 huisdiertjes verloren.... nu hebben we alleen nog mijn 2 gerbils... kwil eigenlijk wel weer n nieuwe hamster, maar t mag niet van mn vader. Hij is namelijk allergisch voor dieren met haren....leuk he Verward niet dat hij van die kleintjes last heeft hoor, maar hij zegt dat de volgende n vliegles krijgt Verward gemenerik.... ik ga er gewoon een voor mn verjaardag vragen, ben pas in mei jarig dus ze hebben nog n lange tijd om erover na te denken.... kzat er net over te denken dat t allemaal in n maand tijd gebeurde....vond k nogal apart dus k dacht laat ik eens kijken wat jullie ervan vinden... (ps mn vader zegt wel dat ie ze niet leuk vind, maar hij zou nooit iets doen waardoor ze dood zouden gaan Tong uitsteken maar hij heeft maar 1 hamster van mij leuk gevonden, en dat was Pinky Lovers mn lieffie, helaas is ze al bijna 2 jaar geleden overleden...)

Kuzz Jenni

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:00

idd nogal appart.. Bloos!..Echt raar..

DubbelFun

Berichten: 88753
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:00

Van JH naar BB.

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:45

wat vervelen allemaal in 1 maand.

hier hebben we het ook wel eens gehad. dat er 7 cavia's in 3 weken doodgingen.

ellepel

Berichten: 47363
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 13:37

ik zou zowiezo alle hokken goed gaan ontsmetten voordat je weer nieuwe dieren gaat halen, kan best zijn dat er een virus rondgaat..

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:43

ellepel schreef:
ik zou zowiezo alle hokken goed gaan ontsmetten voordat je weer nieuwe dieren gaat halen, kan best zijn dat er een virus rondgaat..

Ja idd

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 10:54

ja maar bij verchillende soorten dieren Verward

jongleurtje
Berichten: 1057
Geregistreerd: 11-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:11

zo iets hebben wij ook op stal alleen iets minder.... eerst moest mijn paard afgemaakt worden toen een ander paard daar op stal en nu waarschijnlijk weer 1. maar ik moet wel zeggen dat het allemaal verschillende redenen zijn waarom ze neit meer leven.

maar wel vaag dat ze allemaal dood zijn gegaaan bij jou, zou tohc bijna geloven dat er echt wat heerst....

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 19:52

idd, gelukkig gaat alles nog wel helemaal prima met m'n gerbils Lachen anders zou k helemaal geen beestjes meer hebben Boos! kmag ook voorlopig geen nieuwe....