Whiiiee!! Woensdag ochtend een nieuw hond :D!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki__

Whiiiee!! Woensdag ochtend een nieuw hond :D!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 17:11

Heej!

Ik kan me geluk niet op ... !!! Over 2 dagen krijg ik gewoon een hond er bij *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Ik zal het even uit leggen.. Knipoog
Wij hebben nu 2 honden. Gipsy en Rex. Rex is inmiddels 14 jaar en dus niet echt meer speels. Gipsy daar in tegen is een speels en druk hondje van 5 jaar oud! We waren dus al een tijdje op zoek naar een 3e hondje voor Gipsy. Ook omdat we weten dat Rex toch oud is en we er rekening mee moeten houden dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn Nagelbijten / Gniffelen Maar voorlopig denken we daar nog niet aan Haha! .
We zagen op internet Bobby staan. Ik was zowiezo al gelijk verkocht! Me moeder vond hem ook wel heel erg lief.. Maarja.. Je kent het.. "Gaat dat dna wel goed..?" en "Ik weet het nog niet hoor" Maarja.. uiteidenlijk toch overgehaald en ja hoor, me moeder ook helemaal verkocht!.. Haha!
Dus vandaag gebeld.. EN HIJ ZAT ER NOG Haha!
Dus woensdag ochtend gaat me moeder hem halen.. Haha!

Sorry ben zo blij.. Haha!

Dit is Bobby.. Haha! Zal de beschrijving er ook even bij zetten.. Pling

Afbeelding

Afbeelding

Omschrijving:

Bobby een zwervertje van een jaar of 3, een leuke speelse hond een beetje avontuurlijk aangelegd, want hij moet alles weten en onderzoeken. Hier is hij erg vrolijk, lief en bijzonder energiek. Voor zo'n ondernemende hond als Bobby, is het verblijf in een kennel erg stressvol en is hij een beetje aan het wegkwijnen. Wie spreekt dit aan, en komt een kijkje nemen?

XxxX

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:35

Leuk beestje hoor Lachen volgens mij is het echt een lekkere pluizenbol Vork