wij hebben al een jaartje een nieuwe haan, die net zoals de meeste andere hanen s'ochtens kraait.
blijkbaar hadden er mensen last van en vind je dit............
mijn moeder wilde de kippen te eten geven..en vind ze een dooie haan op de grond
..dus mijn moeder pakt geschrokken ff wat handschoenen...en loopt weer terug naar het hok en wilt de haan oppakken...en ziet dat zijn hoofd eraf is!
dus legt de haan in een doos en kijk of ze zijn kop nog ergens kan vinden.spoorloos
ook waren er in het hok geen sporen van een gevecht met een wild dier. en mijn moeder had gekeken,en zijn kop was eraf gesneden...ze liep naar binnen en belde de politie op.die kwam al na een poosje en had het hok bekeken en kon ook niks vinden en zag ook dat de haan was vermoord met een mes
. en vroeg aan mijn moeder of ze er een raport van wilde laten maken..waar gaat dit toch in godsnaam heen!!!
mensen kunnen schijnbaar niet praten!
ook is het schijnbaar normaal om (ongevraagd) op het terrein te komen van iemand.en iemand anders zijn dier(en) te VERMOORDEN
.er is een onschuldig dier gewoon het slachtoffer geworden!wat is het volgende? onze eenden die buiten lopen? onze schapen? die ook buiten lopen?
..denk je ook ergens rustig te kunnen wonen!Ik vind dit toch wel zo Kinderachtig....dit is niet meer normaal
Belachelijk dat mensen niet even naar je toe komen om te zeggen dat ze last van het gekraai hebben.
) (ze lieten hem altijd loslopen, beest kwam ook op straat)
)