Misschien zie je nog wel je droomkat

Muppet, afstandkatje, is al geplaatst

Daan, als wilde kat binnen gebracht, hij is nu harstikke lief.. hij moet je eerst even kennen, maar daarna kun je alles met hem doen en is hij de liefste kat die je, je kunt wensen.

Bink en Shy (weet nog steeds niet wie wie is), gevangen op een boerderij
toen ze daar liepen ze zijn allebei heel lief)

Pien, afstandskat, hartstikke lief, is geplaatst

Remco, gevonden in een vuilcontainer (was daar gedumpt), moet zoals je ziet overal weer bovenop komen, heeft nu elke keer een warme kruik bij zich.

Witje, gevonden als zwerver, harstikke lief, wil graag aandacht, maar nog jong dus spelen op z'n tijd wil ze ook wel.

Kyra, afstandskat, echt super lief kan niet genoeg krijgen van aandacht, helaas heeft deze lieve kat blaasgruis en moet ze speciaal voer eten. (overbelichte foto's)

http://www.dekluif.nl/html/asielkatten/foto/Kyra.JPG
Minoes, zwervertje, is heel lief en al geplaatst

En dan 1 van mijn lievelingen:
Tommie, zwervertje, geen vertrouwen in mensen heeft veel geduld nodig, blaast alleen als je naar hem toe komt en gewoon voorzichtig met hem omgaan en na een tijdje gaat die wel spinnen... ik zou hem zo mee naar huis nemen

Daffie, zwarte kater die gevonden is als zwerver, is nog bang voor mensen en blaast en slaat zo nu en dan ook... mij lukt het steeds beter hem te aaien en aandacht te geven, maar hij moet nog erg wennen.

Simba, zwervertje, zeer lief katje die alle aandacht van de wereld wil, maar oppakken vind ze niet zo leuk.

Bobo, door de DB uit huis gehaald, is erg lieve kat, maar ietsje bang voor mensen.

Nicky, afstandskat, is erg lief, maar geen aandachtvrager wil gewoon van haar dag genieten, is geplaatst

Frija, weet niet hoe ze hier komt, super lieve kat ook erg mooi om te zien, nog zeer jong

Tijger, afstandskat, uhm tjah zo lief dat die meteen op je af komt lopen en foto maken onmogelijk is, maar opgegeven moment hoeft die geen aandacht meer en laat dat ook merken.

En dan nog 1 van mijn lievelingen:
Carmen, weet niet hoe ze hier komt, zo lieve kat... als je naar haar toe komt waar ze altijd ligt doet ze haar mondje open van aandacht

Hier is haar kleur beter te zien:

Ook 1 van mijn lievelingen:
Wiesje, weet ook niet hoe ze hier komt, ook lieve kat, maar echt een kat die je niet de hele dag aandacht moet geven maar gewoon lekker op haar plekje ligt. Ze heeft ook wat langer haar en wat dikkere kop een soort pers, maar dan met kortere haren.
Ze heeft dezelfde kleur als Carmen.

Ook zo'n leuke kat:
Poekie, zwervertje, zit er al het langst van allemaal, maar is zo'n lieve kat dat snap ik dus echt niet.
De foto is wat ouder, maar ze veel groter en breder dan op de foto.

Voodoo, afstandskat, erg lieve kat die graag aandacht wil.

Moortje, bij dezelfde mensen als Bobo uit huis gehaald, bang voor mensen, maar als je haar hartje hebt veroverd is ze er voor je, is liever een beetje aan slapen.

Beetje veel, maar er zitten nog meer katten die komen nog wel

Er zitten op moment 4 honden ^^