Franse Bulldog!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mnon

Franse Bulldog!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 13:52

Ik ben dus echt heeeelemaal gek van Franse Bulldogs

Heb ff een paar foto's gezocht Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn geen mooie honden, maar ik vind ze zooo gaaf Schijnheilig

Wat vinden jullie ervan? En wat voor honden vinden jullie leuk? Lachen

Lady_Promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 16:58

ik vind ze op gremlins lijken Nagelbijten / Gniffelen niet echt mijn type hond..

ik hou meer van bordeauxdoggen

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:43

Mijn tante heeft er ook twee.
Vind ze zelf niet echt super...
Ze doen we zo leuk met dat tongetje haha..

Zelf ben ik voor stander van de labrador.
En sinds maandag hebben we er ook een.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:48

Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je zomaar foto's van internet plukt, dit is niet toegestaan mits je toestemming aan de eigenaar gevraagt hebt.

Ik vind deze honden zielig. Hebben vaak ademhalingsproblemen, lopende neus en ogen, net als Boxers en andere honden met platte neus.

11568

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:26

Annetje schreef:
Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je zomaar foto's van internet plukt, dit is niet toegestaan mits je toestemming aan de eigenaar gevraagt hebt.

Ik vind deze honden zielig. Hebben vaak ademhalingsproblemen, lopende neus en ogen, net als Boxers en andere honden met platte neus.

Met boxers zit het toevallig wel even wat anders dan bij BULLdoggen. De snuit van de boxer is VEEL minder plat dan die van Fransjes en Engelsen e.d. Ik heb zelf een boxer en die heeft absoluut nergens last van, die rent zo 20 km zonder dat ze het ook maar een beetje benauwd krijgt.

Ik ben ook verliefd op de Franse Bulldog.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:30

Nou uhm.. sorry hoor ik wist niet dat je kwaad werd Verward
Ik ken ook boxers en die hebben toch ook een té platte neus, ademen zwaar en hebben vaak een droge neus (geen idee waar dat vandaan komt, maar dat zie je vaker bij honden met platte neus) het was niet aanvallend bedoeld voor speciaal de boxer, maar ik kan even niet op een ander hondenras komen die ook een platte neus hebben.
Ik vind het in elk geval niet mooi en ook niet altijd even diervriendelijk.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:34

11568 schreef:
Met boxers zit het toevallig wel even wat anders dan bij BULLdoggen.

nou onze engelse bull heeft anders ook nergens last van en je staat er raar van te kijken wat voor een goede conditie hij heeft met zijn platte neus. die hond is niet moe te krijgen en heeft zeker nog geen moeite met ademhalen. tuurlijk dit kan nog komen als ze ouder worden maar ja een '' standaard'' hond heeft ook zo zijn problemen.

en de franse bull waar dit topic over gaat: ik vind het super leuke hondjes om te zien Haha!

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 12:40

het is wel zo dat bulldoggen kortere luchtwegen hebben, het zijn ziekekindjes, maar mensen die eraan beginnen weten dit van te voren.. maar als we daar allemaal overgaan klagen...
dan kan je bv ook zeggen dat rottweiliers zielig zijn omdat die snel last van pootjes en gewrichten krijgen.

de franse bulls hierboven vind ik ook erg leuk, ze zijn een formaat te klein voor mij, ik houd meer van iets grotere honden.
Zelf hebben we een bullterrier, he trouwens, heb je de miniatuur bullterrier al gevonden?? die vind ik super!!!! ook een klein hondje

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 19:27

Ik vind de franse bulldog wel leuk, maar de engelse leuker! (heb er zelf 1 Haha!)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:24

wij hebben thuis ook een engelse bulldog maar dan met een minder platte neus,hij kan ook best wel lang en hard rennen voor zijn ras dan Tong uitsteken

Lysette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:39

Ik vind er niet zo veel aan Bloos! . Met die korte neuzen hebben ze het veel sneller warm en ze hebben nou ook niet echt een bouw dat je er lekker mee kunt sporten ofzo Scheve mond

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 09:32

Hahaha Lovers

Echt geweldig, en dan gaan ze zo snurken enzo hahaha! Haha!