We weten dus bijvoorbeeld niet of we 1 of 2 kittens willen. Op dit moment zijn we wel veel thuis, dus 1 zou wel kunnen, maar over een een jaar of 3 werken we allebei en dan zit de kat dus alleen! (tja, poezen worden oud, dus we moeten ook nadenken over de toekomst). 2 kittens wil ik dus eigenlijk liever, maar ik ben dan weer bang dat onze flat te klein wordt, of dat het zoveel meer gaat kosten...
Weet iemand hoeveel een kat ongeveer kost per maand?
En een poesje of een katertje? 2 poesjes, katertje en poesje, 2 katertjes???
We hebben een appartementje met een grote woonkamer (25 m2) en 2 kleinere kamers(9m2), is dat groot genoeg voor 2 katten?
We wonen op de onderste verdieping, dus de kat kan naar buiten.. Achter is geen probleem (groot grasveld, woonwijk, etc) maar voor is een grote weg (Karel de Grotelaan in Eindhoven) Is dit verstandig?
En een gewone huis-tuin-en-keukenkat of een Burmees? (ben ik helemaal weg van, maar in dat geval moet ik er zéker 2 nemen want die katten vragen veel aandacht)
Is een kitten goed aan te leren regelmatig met de trein te reizen? (en dan een weekendje met z'n baasjes bij de baasjes ouders te logeren)
Pff al die keuzes... ik zou graag jullie mening/ervaringen willen horen...
alvast bedankt