RIP Georgie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

RIP Georgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 11:45

Zaterdag heb ik mijn kat Georgie uitgedroogd naar de da gebracht
Hij bleek ook nog onderkoeld te zijn en zou het weekend daar blijven aan een infuus.
Sávonds laat belde hij nog dat zijn nieren schoon gespoeld waren en dat ze hun best gingen doen, hij stond er niet best voor.

Vanmorgen om 9 uur zou ik bellen om te vragen hoe laat die opgehaald mocht worden, om kwart voor 9 belde de da dat het alleen nog maar achteruit ging, als ik hem nog levend wou zien kon ik het beste meteen komen.

Zijn nieren waren helemaal kapot, hij heeft zichzelf voor weet ik veel hoe lang van binnenuit lopen vergiftigen.
Zijn lijn was niet al te best, hij was een opvangertje, niet zo sterk van gestel, al 1 keer eerder zo ziek geweest en er doorheen gekomen en nu heeft hij het op 6-jarige leeftijd niet meer overleefd, hij is maar 5 jaartjes bij ons geweest.

Zijn laatste mauwtjes zeiden dat het genoeg was, en nu is hij er niet meer.

Afbeelding
Daar ga je ventje, je wordt opgewacht Verdrietig

Georgie is de rechtse, Zoos *de witte* zoekt zich suf naar zijn vriendje, roepen en door het huis wandelen, afentoe komt die bij me zitten en kijkt me aan....hij komt niet meer terug mannetje....

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:51

Ahh wat sneu voor Zoos, die snapt er natuurlijk niks van.
Sterkte in ieder geval Sily!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:57

Wat jong nog Scheve mond

Sterkte Ach gut

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:59

Sterkte! Vriendjes zijn?

Het lijkt met echt een heel sneu gezicht als je andere kat z'n maatje zoekt. Soms zou ik willen dat we dat soort duidelijk konden maken... Verdrietig

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:08

Ik weet wat het is om een jonge kat te verliezen... en een andere die zoekend achterblijft. Sterkte ermee...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:30

aahhh... wat sneu sil!
heel veel sterkte!!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:05

Ach gossie wat erg zeg zo jong Ach gut Wat een roteinde nu heeft hij gelukkig geen pijn meer. Sterkte.

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:06

Jeetje inderdaad heel veel sterkte, en die arme Zoos.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:52

Wat rot.....
Sterkte voor jou en Zoos!!!

JudithC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:58

Ik weet wat je doormaakt. In juni is mijn kater van 1 jaar ook overleden. Waarschijnlijk was hij vergiftigd door iemand uit de buurt. Hij was ook uitgedroogd en heeft een paar nachten aan het infuus gelegen.
Hij wou helemaal niets eten dus maakten we het eten zo fijn dat we dat d.m.v een spuitje in z'n bekje konden krijgen. Het leek beter te gaan met hem (hij was inmiddels al thuis) totdat ik thuis kwam van school en m'n moeder zag huilen. Ze hadden Midas In een hoekje in huis gevonden...hij was dood. We hebben ook nogsteeds een zusje van hem...ze zocht maar naar hem. Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken!!!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:00

Sterkte Syl.
Wat erg zeg en nog zo jong.
Probeert je rode katertje je ook nog een beetje op te vrolijken?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 16:34

Hhmm, bedankt mensen

Hier thuis zit ik nog in de ik praat er niet over dus is het niet gebeurt stemming, mijn vriend wou al met een jong katje aankomen maar daar pas ik even voor....heb er hier nog 1 rondlopen waarin de voorouders een paar zieken en doden zitten, ik vind het wel goed zo.

Verder is het hier gewoon vreemd, heb het rare idee dat ik hem zo nog even bij de da op moet gaan halen en ben halverwege de dag maar gewoon gaan slapen, gelukkig mag ik morgen weer werken.

Zoosje slaapt nu ook, geen idee wat ik met die vent aan moet als die vannacht weer naar zijn vriendje gaat zoeken, hoop maar dat de andere lekker tegen hem aan kruipen en dat het dan snel over is.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:40

Hee Sil!!

Gatsie wat errug voor je!!
Ik ken dat gevoel, dat je ieder moment gebeld kan worden en dat ie morgen weer in huis is.
Ik kom snel weer effies bij je langs!!
Hou je taai!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 18:23

Jeetje Sil, dat ie toch niet gehaald heeft, wat sneu Verdrietig
Veel sterkte ermee... Ach gut

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 18:46

zooww..echt erg voor je en voor zoos..
sterkte..!!

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:14

Oh wat erg voor je zeg!!! Ik hoop dat Zoos er wel een beetje overheen komt! En jij ook! Het is ecth heel erg als je je huisdier moet laten inslapen of dat het sterft! En dan maakt het niet uit of je hem 5 dagen heb og 25 jaar, het blijft vreselijk!
Heel veel sterkte meid! Vriendjes zijn?

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:26

Verplaatst naar Beestenboel.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 00:03

Belker schreef:
Verplaatst naar Beestenboel.

oei sorry, heb het maar gewoon ergens neer gegooid....

Maar we worden hier wel een beejte gek, Flaai was niet eens zo gek met Georg maar loopt al de hele tijd te klooien, grommen naar de andere katten, voor de deur mauwen maar niet naar buiten gaan en ruzie maken met Zoos, die alleen maar om zich heen loopt te zoeken en terug mauwt naar Flaai.
Zoos wou net gewoon de oude poes van mijn ma pakken dus ik geloof dat Georg hier toch iets meer inspraak had dan wij dachten.....

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:52

Sommige katten bepalen inderdaad de hele rangorde van katten in het huis en als die wegvallen zijn de anderen hun plekje kwijt. Dat komt op den duur wel weer goed als een andere kat de taken overneemt.

Vroeger had ik ook zo'n kat. Hij deed niets maar een blik van hem was genoeg om de rest in het gareel te houden. Toen hij stierf heeft de rest een tijdje met elkaar overhoop gelegen tot een ander de baas werd.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:55

He Syl, das nou naar!

Sterkte hoor!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 13:52

Vannacht om 1 uur werd ik wakker van een keihard mauwende Zoos, lopend door het huis, zo zielig...
Ben spontaan maar een potje mee gaan janken, al scheen hij daar weinig van te snappen want hij keek me alleen maar met zijn grootste blauwe ogen aan, misschien snapte die hem dus wel, want daarna heeft die niet meer gemauwd.

Arm ventje om zo je maatje kwijt te raken, kan er ook nog wel bij met het verleden dat hij heeft.

dragonsstarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:19

sterkte met het verlies Verdrietig

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:19

Ah..wat naar zeg..Heel veel sterkte.
Ook keisneu voor Zoos Verdrietig