mijn vriendje loopt mank

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dienetje

mijn vriendje loopt mank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 13:59

Al vanaf dinsdag ochtend. Ik kwam uit bed pino liep mank, dit gebeurt wel vaker hij is al oud en begint al wat stijf te worden. Dus ik gewoon gegeten en ben gaan wandelen, en inderdaad na tien minuten lopen begon die alweer beter te lopen.
Eenmaal thuisgekomen ging die liggen op een heel aparte manier zonder die poot te belasten zo zag het eruit. En toen ik hem weer riep om te eten liep die weer mank.

We keken het 1 dag aan en woensdag avond leek het beter te gaan en toen we bijna bij de dierenarts waren liep die bijna normaal dus besloten we het nog iets langer te kijken.

Gisteren heeft die geen minuut niet mank gelopen, en tot nu toe loopt die ook nog niet goed.

We hebben eergistere en vandaag een soda bad gegeven en het blijft er vies uitzien en er hangt een rot geur als we het soda bad geven.

Dat is volgens mij wel een niet goed iets omdat het onder zijn andere poten niet zo stinkt en het er niet zo zwart is.

ben benieuwd hoe hij zich vanavond bij de dierenarts gedraagt, wij mogen er al niet aanzitten Scheve mond

misschien een niet zo boeiend verhaal maar ik moest het even kwijt.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 20:27

wel sneu hoor....
wat was het nou?

Tytsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:14

je vriendje is mank ? en je brengt hem naar de dierenarts ?

Tytsel

Oh sorry verkeerd gelezen

Tytsel

sterkte voor pino

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 11:19

ellepel schreef:
wel sneu hoor....
wat was het nou?

hij had een ontstekking op zijn voetzooltje. Echt maar heel klein en hij had er zo'n last van, we moeten nu spul erop spuiten dat het droger maakt, en hij krijgt een antibiotica pilletjes. En hopen dat de ontstekking snel weg is, hij loopt al niet meer mank alleen op scherpere stukken grond.

ben weer helemaal blij *LOL*

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:25

ja gelukkig is de ontsteking ook niet zo groot, geef hem maar een dikke knuffel

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 20:50

even weer een kleine uppedate (of hoe ze dat dan ook noeme) het ging even beter. We dachten zelfs te weten hoe het is ontstaan onze theorie" na de vries tijd is er door de pekel een wondje ontstaan, hebben wij niet gemerkt, en door de viezig heid is het gaan ontsteken.

het ging heel goed hij liep volle 100% goed. Maar vandaag weer gestrooid en het licht weer open hij loopt ook weer niet helemaal zuiver dus als iemand weet wat je daar tegen kan doen. dan hoor ik het graag