Mijn konijn is nu bijna 5 jaar, en hij heeft altijd last gehad van zijn darmen (veel gasvorming, en kronkelen van de pijn). Daar zijn we al vaak voor naar de DA geweest, en die zei dat het kwam doordat hij haken op z'n tanden had groeien, waardoor hij niet goed zijn eten kon kauwen, en dus niet goed kon verteren. Nou moeten we dus elk half jaar naar de DA om zijn tanden te laten knippen.
Maar nou ongeveer sinds een week keutelt me konijn bijna niet meer. Ik hou dit steeds in de gaten, omdat ie dus al vaak last heeft. Maar het gekke is, dat ie wel gewoon veel eet, en hij drinkt normaal, en hij is ook net zo actief als altijd, alleen... in zie maar heel weinig keutels, en de keutels die hij heeft zijn heel klein.
Nou zul je zeggen, ga gewoon naar de DA, maar hij ziet er juist helemaal niet ziek uit, en gedraagd zich ook niet ziek, en ik vind het zielig om hem voor niets mee te nemen naar de DA, want daar word hij helemaal zenuwachtig van, en daar krijgt ie dan gelijk weer pijn van in zijn buik.

Ik zou dus willen vragen of hier meer mensen zijn waarbij hun konijn dit ook wel eens heeft gehad, en of dat kwaad kan dat hij een periode niet zo goed keutelt.....
Misschien is het een tijdelijke verstopping van zijn darmen ofzo..

sorry voor het lange verhaal!!