De Maine-coon was door een kat uit het dorp gedekt....ze werd steeds dikker en toen wisten we het. Er zijn twee jonkies dood gegaan uit dat nestje en we hebben er een heleboel weg gegeven. Ze heeft daarvoor ook jonkies gehad van die siamees dat ging per ongeluk. De eerste worp was echt een terleurstelling want er kwam maar een jonkie en die was dood geboren. We vonden dat echt erg. De volgende dag kwam ik thuis uit school en toen dacht ik dat ik een jong katje hoorde, maar ik dacht dat ik me dat verbeelde omdat ik natuurlijk heel graag een jong katje had willen hebben. Toen zag ik iets in de krabpaal liggen(is zo'n vierkant ding met een gat erin) ik zag de Main-coon(Ginger) daar liggen het was best donker dus ik kon de rest niet goed zien. Wat ik zag was wel eng...ik zag wat bewegen en wat stil liggen. Ik durfde er niet met me hand in te gaan dus belde ik me moeder, die was te druk bezig met d'r werk dus die kwam niet. Gelukkig kwam me tante snel en die heeft dus de jonkies eruit gehaald. Dat was echt erg...er leefde er maar drie van de 7. Het eerste jonkie stierf de eerste nacht. De tweede na 1 1/2 week. Eentje heeft het overleefd en dat is nu ook mijn lievelingskat. Het is echt een hele aparte kat geworden een siamees maar dan niet zo'n smalle kop, en dan met strepen(geen lange haren) en hij is vel groter dan een siamees.
De andere siamees (kiara) heeft 4jonkies gehad. Twee hadden niesziekte en die zijn dood gegaan (hadden een groei stoornis) een daarvan werd 1jaar en toen hebben we haar in laten slapen omdat het niet goed ging. De twee gezonde katten hebben we gelijk weg gegeven omdat onze katten niesziekte hadden. We hebben 20katten gehad met kittens....nu hebben we er nog 14(nog te veel!!!!) we hebben genoeg land en wonen naast het bos dus de katten hebben het hier wel goed. We hebben ook geen last van stank van die kattenbakken (die hebben we niet) want ze doen alles gewoon buiten

Hoeveel katten hebben jullie? en wat voor ras?
Ik heb helaas nog geen foto's van onze katten