Koekiemonster & Elmo - vroegâh...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Koekiemonster & Elmo - vroegâh...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:15

Vroegâh, toen Koekiemonster en Elmo nog klein en lief waren...

Ik heb ze gevonden toen ze 2 weken oud waren, met nog 2 grijze zusjes. Koekie en Elmo waren de grootste en pakten de hele tijd Jack of Jill gezamelijk. 2 groten tegen 1 kleintje. Dus al snel uit elkaar gehaald. Uit pure noodzaak hebben ze met zijn 4en 1 nacht samen gezeten en helaas is dat Jack & Jill teveel geworden. Toen ik ze vond lagen mijn 2 monsters bovenop ze en zaten ze weggedrukt in de handdoek. Jill was al dood, Jack heb ik nog een half uur in leven kunnen houden. Eerste keer dat ik heb zitten janken om een dood dier... Maar ondanks dat, en ondanks het geven van de fles (iedere 2 uur) is 't best goed gekomen met ze Lachen

Koekie is de schildpad, Elmo de rode.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elmo was verzot op dat spiegeltje... Daar kon ie echt uren in kijken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk om die foto's weer eens terug te zien... Elmo's oogjes van blauw naar bruin, Koekie van blauw naar bruin, en nu zijn ze groen... Elmo is veel roder geworden, Koekie idem. En gegroeit uiteraard... Lovers

edit Elles: tweede foto gefixt Knipoog

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:44

ah wat een schatjes!! Haha!

ik kijk ook graag in de spiegel haha Tong uitsteken Knipoog

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:18

dat spiegeltje heb ik ook Cool .. Maar echt super schattige foto's!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:00

Ik had niet helemaal meegekregen dat je ze al vanaf twee weken hebt Bloos . Normaal bouw je al gauw een band op met een dier, maar nu natuurlijk helemaal . Je moet trouwens één link even aanpassen, je bent /] vergeten na de eerste [img Knipoog .

Wij hebben vroeger ook een Koekie-achtige poes gehad, Siepie genaamd, was echt een tiepje. Toen wij klein waren vond ze ons niet zo geweldig geloof ik Clown , later was ze niet van me vandaan te slaan Lovers .

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 01:38

De ontbrekende foto (niet gezien):

Afbeelding

Een band... Jezus, dat kun je wel stellen ja. Iedere 1,5 uur mijn bed uit om die beesten te voeren en overdag (ik moest om 7 uur de boekhandel openen) een surrogaatmams... En toen, na 2 weken, kwamen mijn ouders thuis van vakantie. Te vroeg... Ik was nog aan het werk. Mam compleet over de rooie, pap idem Nagelbijten / Gniffelen Pap wilde ze meteen het huis uit hebben, uiteindelijk mochten ze blijven tot ze zelfstandig aten. En toen ze dat deden stonden we op het punt te verhuizen. Nou vooruit, ze mochten mee, maar dan gingen ze wel in het tuinhuisje wonen.

Dus nu wonen we gezellig met z'n 3en op mijn slaapkamer Haha!

Ze gaan overigens ook altijd mee wandelen als ik Falco uitlaat Lachen

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 10:48

Dat deed onze Dikkie ook altijd als we Moody uit gingen laten. Dan sprong hij naast ons door alle voortuinen *LOL* .

Nu begrijp ik ook eindelijk waarom Koekie en Elmo altijd op jouw kamer zitten !

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:18

Koekie is liefffff Lovers
Wat een schatjes!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 14:43

Gwen schreef:
Nu begrijp ik ook eindelijk waarom Koekie en Elmo altijd op jouw kamer zitten !

Ik woon in de garage en heb dus ook een eigen ingang. So do Koekie en Elmo Lachen Ze kunnen vanaf mijn slaapkamer gewoon naar buiten. Helaas ook met vogeltjes en muizen naar binnen Schijnheilig Maar dat zul je binnenkort wel zien Lachen