kattengrind...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

kattengrind...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 19:17

er zijn verschillende soorten kattegrind, je hebt namelijk ook van papier en hout geloof ik, die je in de groenbak mag gooien
mijn vorige katten kregen dus dat spul van mij, en dat ging super, want dat kon mee op de mesthoop!
nu heb ik twee eigenwijze kittens, die wel op het gewone kattegrind schijten, maar niet op die natuurvriendelijke Boos!

nog nooit meegemaakt!

herkent iemand dit??

die houten die stinkt ook veel minder, stoft niet. zelfs als ze gescheten hebben, ruik je niets !
balen dus dat deze dreumels er niet in willen gaan zitten !

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 19:18

Mijn katten acepteren alles....
Mischien moet je het mengen dus veel grit en weinig hout en zo steeds meer hout....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 19:48

Japs, mijn kater weigert 't ook. De poes heeft na een jaar haar verzet opgegeven.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 20:05

ik heb al gemixt enzo, maar ze worden er alleen maar onzindelijk van, dus ik neem gewoon het ouderwetse grind Knipoog

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 10:52

Mijn kat maakt het niets uit, maar een groenbak hebben wij hier in de flat niet, en ik vind die houten korrels juist veel harder stinken... Overigens gaat mijn poekie zelfs op de bak als ze moet eh... Misselijk .

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:13

hier kruipen ze op alles...... heerlijk makkelijke poekes!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 12:28

de mijne gaan het liefst gewoon in de tuin van de buren zitten. ik heb altijd kitty friend dat is geloof ik de goedkoopste.

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:43

ik wist niet dat dat bestond...
Ik heb 2 soorten kattengrint doorelkaar op de kattenbak.
Van die hel grote korrels, maar mijn moeder had dus de verkeerde gekocht.
En van die soort houtsnippers maar het is geen huot maar gewoon grind...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:57

de mijne gaan ook alleen maar op grint, het stuift en stinkt en ligt altij door m'n hele flat, maar als ik er iets anders in gooi, gaan ze ergens anders zitten plassen en poepen, dus dat is ook niets.

Vooral mijn blinde kat is erg kieskeurig op dit gebied en hij ziet het niet eens

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:03

Ik ben overgestapt op een soort heel fijn klei-grit. Stuift niet zo erg als die ik eerder had, maar vormt echt e-nor-me klonten. Klein plasje resulteert in een klont van bijna een pond Bloos! Die stop ik in een zakje en dan gaat ie zo de grijze bak in. Poep doe ik met het schepje gewoon in het toilet.

Toen we haar ophaalden, had ze een bak met nauwelijks vulling (geperste papierkorrels, geloof ik). En daar ging ze ook gewoon op. En toen de buurman eens een weekend oppaste, heeft hij de bak vergeten (?) te doen. Hij lag helemaal vol met poep, maar ze bleef erop gaan (bráve poes!! OK dan! ). Hier wat dat betreft geen problemen dus Lachen

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 18:48

Ik heb voor mijn kater van die zogenaamde perls, dat zijn van die doorzichtige, dikke korrels. Daar hoef je alleen de poep uit te halen en de rest moet je door elkaar scheppen. Super absorberend spul! Je hoeft het maar 1 keer per maand te vervangen. Verder heb ik al vanalles gehad, hij kruipt overal op.

marn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 14:02

er bstaat een soort geurtje die kan je bij de DA halen. Ik ben even de naam kwijt (het is van dr. Vogel). Als je dat in de kattenbak spuit gaan ze er vaak wel in. Het geurtje bevat een geur die katten lekker vinden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 15:17

De mijne is nog erger... die wil alleen op die stoffige gevallen EN alleen de rozige.
De witte/grijze hoef je er niet in te doen, dan poept madam liever niet. Haha!
Maar ik heb dus heel erg licht tapijt in mijn kamer, en als ze net op de bak is geweest zie ik allemaal rozige katten-pootjes op mijn vloer Scheve mond