mijn kat word gepest :(:)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iris_oo

mijn kat word gepest :(:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 23:42

Ja je leest het goed. Mijn kat word gepest Scheve mond
Echt waar ze was eerst een lekker levendig beestje best wel druk enzo...
En sinds een week of twee is ze rustig en zo'n beetje een echte binnenkat geworden Bloos!
Ze word gepest door een dikke zwart witte kat en een zwarte kat Ach gut
Ik deed de deur open zaten ze bij de voortuin met zun tweetjes op mijn lieve knabbel te wachten
Als ze naar buiten gaat komen die twee rotkatten eraan, ik heb ze al heel vaak betrapt.
Dan jaag ik ze weg met mijn zweep Schijnheilig .

Mijn arme zielige katje Ach gut
Vinden jullie haar ook niet zielig?

Olympic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:54

aah wat zielig Boos!
ik ken het maar al te goed! mijn poes heeft dit probleem ook met een grote rode kater, maar gelukkig heeft ze een vriendje dat haar ''beschermt'' .
mijn vorige kat werdt altijd gepest door een ekster, maar dat beest was echt erg!
die liep hem steeds op te jagen en te pikken enzo, en dan wilde ik d'r wegjagen en bleef ze gewoon zitte, of begon ze mij te jenne :S
geen idee waarom ze dat deed.
maarja
Groetjes en succes met je kat!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 09:17

kun je niet zorgen voor een pestkop voor die andere 2 pestkoppen??? De kat van mijn opa is ook de schrik van het dorp, maar voor 1 kat loopt ze graag 10 blokjes om....... Kijk en dat laatste vind ik totaal niet erg!

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 15:29

Annechien schreef:
kun je niet zorgen voor een pestkop voor die andere 2 pestkoppen??? De kat van mijn opa is ook de schrik van het dorp, maar voor 1 kat loopt ze graag 10 blokjes om....... Kijk en dat laatste vind ik totaal niet erg!

Nou dat gaat niet lukken..
Zij is zegmaar geen vriendjeskat Schijnheilig Ze is voor niemand bang maar voor die twee loopt ze weg Ach gut