we hebben nieuwe cavias :P:Pjippie en florance

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

we hebben nieuwe cavias :P:Pjippie en florance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 21:35

jaja we hebben er nu 4
ik zag dat kendra *verona* van bokt 2 caafjes te koop had en gelukkig is dat lekker in de buurt dus toen zijn we gaan kijken want we wouden toch 2 cavias er nog bij ..
dus wij in de mini naar kendra toe ... daar aangekomen zagen we een wandelende pruik en een punkertje zitten (een langhaar en een borstelhaar dus)daar hebben we ze in een doosje gezet en hebben we de kooi meegenomen .. dus alles weer in de mini gestopt wat met moeite en pijn ging omdat de kooi redelijk groot is
toen thuis zijn we aan de schoonmaak van het hok begonnen .. alles super goed uitgeboent enzo en alles klaar gemaakt om de 2 paren bij elkaar te brengen .toen we ze in het hok zette was het natuurlijk eerst even knokken en rennen en lag de bodem inhoud weer allemaal naast het hok inplaats van in het hok . Schijnheilig
gelukkig gaat het nu wat beter en zijn ze een beetje elkaar aan het bekijken enzo . daarna heb ik het hokje waar lola en jill inzaten even schoongemaakt en in het rommelhok gezet en alle spulletjes opgeruimt Tong uitsteken maar ze zijn echt dottig
*LOL*

Belker

Berichten: 15320
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:40

Verplaatst naar Beestenboel.

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:42

Ja nu willen we ook wel een foto hea van het viertal Knipoog

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 21:47

hehe dat is het probleem ik en de digitale camera is een ramp ... maar als ik ooit fotos heb dan zal ik ze zeker hierop zetten Tong uitsteken

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:51

Ach knop¨je indrukken is niet zo heel moeilijk Bloos Kan ik zelfs Tong uitsteken

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 21:54

hahahaha ... mja t erop zetten en verkleinen etc .. maar als ik fotos heb ga ik een poging doen ze erop te zetten Tong uitsteken

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 21:55

ach van de witte gaan we het kapsel veranderen ... t is nu een langhaar maar we haan die een stoer punk kapsel geven omdat dit veel frisser is en dat is ook fijner voor zo een beestje

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 21:59

ja lange haren cavia´s vind ik best Vies/Lelijk Bloos ...Punkers zijn geweldig Haha!

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 22:01

hahaha .. mja het is in het belang van de caafjes dat ze lekker een kort kopje hebben Tong uitsteken dus de schaar word er een dezer dagen in gezet Tong uitsteken