vaarwel trouwe vriend mijn beschermer

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

vaarwel trouwe vriend mijn beschermer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 20:25

Wij hadden een Dobermann. Hij lach 's avonds altijd bij mij op schoot en was mijn echte beschermer! Als iemand aan mij kwam, kwam hij ook aan hem.
Mijn vader doet aan hondensport, daar was hij niet geschikt voor (hij wilde zelf liever andere dingen). Dagen verdriet, want de hond moest dus weg Verdrietig
Hij is naar goede kennisen gegaan en ik heb hem nog heel vaak gezien en af en toe uitgelaten.
Dit was heelveel jaar geleden nu even over vandaag:
De kennis belde op dat Uri (zo heette de hond) ingeslapen moest worden. Hij bleek atrose in zijn rug te hebben.. en of wij nog naar hem toe wilden komen. Nou dat wilde ik wel! Ik ging met mijn vader ernaar toe en zag hoe Uri er lag. Hij kon niet meer lopen of staan dus daar lag hij... zijn ogen nog altijd even trouw... (nu ben ik aan het huilen.. Verdrietig ) Nooit wil ik die hond kwijt! Hij blijft altijd mijn beschermer! Hij lag er zo van: ik kan echt niks meer, alles is op.
Zo heb ik hem nog nooit gezien. Altijd vrolijk en altijd even lomp was hij! Altijd kwam hij met zijn balletje aan hollen en was hij er voor je. Ja hij was al bijna 9 jaar maar toch. Om hem zo te zien liggen, dat heb ik hem nooit gegunt!
Ik vergeet hem nooit meer en hij zal altijd bij me blijven! Om half 8 (dus over een paar minuten) is het zover en zal ik hem nooit meer kunnen zien... maar ik denkt nog aan de leuke tijden en de dingen die mijn vader me vertelde van toen ik klein was, dat niemand aan me mocht zitten, anders had je een hond aan je broek hangen!
URI: JE BLIJFT MIJN BESCHERMER!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 20:40

Nu is het half 8 geweest, dus hij is er niet meer... Verdrietig

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 08:14

veel sterkte met dit grote verlies.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 08:41

sterkte

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 18:20

Bedankt Ach gut

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 00:44

Sterkte, daar is mijn hond vorige week ook aan overleden. Het is zo moeilijk om een eens grote en sterke hond zo hulpeloos te zien liggen. Voor jouw hond is dit ook beter maar dat maakt het gemis niet minder.

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 17:07

Percy schreef:
Sterkte, daar is mijn hond vorige week ook aan overleden. Het is zo moeilijk om een eens grote en sterke hond zo hulpeloos te zien liggen. Voor jouw hond is dit ook beter maar dat maakt het gemis niet minder.

het was eigenlijk hoe noem je dat mijn ''ex-hond'' maar ik heb altijd veel van hem gehouden, doe ik nog steeds.. en ik weet dat dit de goede beslissing van mijn kennisen is, als de hond niks meer kan, lijdt hij alleen maar pijn en dat is ook niet de bedoeling.
jij ook sterkte! Ach gut

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 16:48

Sterkte ermee en als je nog een nieuwe dober zoekt . . .

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 17:13

rakkertje13 schreef:
Sterkte ermee en als je nog een nieuwe dober zoekt . . .

het was niet mijn hond, en wij hebben er zelf al 3 Haha! zal mijn moeder blij mee zijn, als ik er nog een bij zal halen Scheve mond .....

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 19:39

Veel sterkte!!! Huilen
Ik vind het erg zielig voor je!!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:03

iedereen bedankt!