Ik denk dat ik maar even langs de DA ga met mijn katje (drie jaar) Hij is altijd al een geval appart geweest maar nu denk ik echt dat hij wat makeert. (heb afentoe het idee dat hij een achterstand heeft) Hij drinkt altijd al meer dan dat ie eet, en als ie gegeten heeft gaat hij gelijk vier keer achter elkaar naar de kattenbak en gaat daarna een soort van jank geluid maken. Hij heeft ook altijd vieze oogjes, die ik elke dag met koud gekook water schoonmaak en hij geeft wel eens over, een keer zelfs met een beetje bloed (heb toen wel gelijk de DA gebeld) En hij heeft het altijd koud merk ik. Oja en als hij gaat drinken dan maakt hij van die bewegingen met zijn pootjes die kittens ook altijd bij hun moeder doen, maar dat krijg ik hem echt niet afgeleerd. Maar hij is wel speels enzo, speelt en vecht met zijn broertje dus echt lusteloos is hij niet.
Wat denken jullie.
ellepel
Geplaatst: 20-12-04 09:08
heel duidelijk dat jouw kat last heeft van de nieren, het kan blaasontsteking zijn maar ook steentjes in de urine. kan ook zijn dat er iets mis is met zijn darmen, idd nietw achten hiermee het diertje heeft duidelijk pijn.. idd snel naar de dierenarts, dan krijgt ie antibiotica en is ie er sneller vanaf.. succes!
Vanes
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-04 11:41
Ja daar dacht ik dus ook al aan, heb net gebelt maar vandaag kan ik niet meer terecht. Morgen wel en heb gelijk een afspraak gemaak voor een bloedtest, dat is denk ik wel handig.
Patricia20
Geplaatst: 20-12-04 16:53
misschien is het wel blaasgruis? mijn kat ging ook erg vaak op bak,.. en plaste op het laatste ook bleod,ook dronk hij heel veel,.. ze hebben toen een urine monster genomen en bleek idd blaasgruis te zijn nu zit hij op een dieet en gaat hartstikke goed.. heeft je da geen spreekuur ofzo ? dan kan je als nog gaan .... ben beniuewd sterkte