Grrr automobilisten......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liene

Grrr automobilisten......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 20:17

Ik vind dat de automobilisten steeds gevaarlijker gaan rijden; in 1 maand tijd zijn 2 van onze katten overreden Huilen .
Ik wandelde vandaag naar huis en zag op het staat een vogeltje liggen, ik loop heel snel naar onze stallen terug en ga een handdoek pakken.
Ik raap het vogeltje op en zie dat zijn (of haar Haha!) linkeroog 'stuk' is en de kaak bloeit. Dus ik heel snel met dat vogeltje naar huis gelopen in het stro gelegd ( en de stal toe gedaan.. Bloos! ...DE HOND !!!).
Het vogeltje bleef nog even ademen maar daarna was het gedaan......
We hebben het vogeltje begraven tussen de plantjes.

Dit moest er even uit............ Scheve mond

Dus iedereen voorzichtig op de baan !!

Verdrietig Doei, doei ELINE

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:27

t is echt erg hoeveel dierlijke verkeersslachtoffers er vallen

immerslief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:31

bij ons zijn der heel veel eenden en duifen die worden plat gereden en dan echt leterlijk ______ vindt het echt vies maar ook zielig. want wij hebben op stal ook een duif hopen dat ik hem blijf zien.

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:41

Lief dat je dat vogeltje begraven hebt, ik zag vandaag een overreden egeltje, maar die was al vergaan.....Ik rijd nog geen auto maar ik zal mijn ouders minder hard laten rijden Knipoog

poeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:47

ja triets he dat er azoveel slchtoffers vallen ik vind het echt zielig, kijk als er nou een vogel te pletter valt tegen je raam ja daar kan je niks aan doen, maar niet opzettelijk, das erg

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:06

bij ons lag er laatst zelf nog een stinkdier het word steeds erger... niet leuk

poeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:10

nee niet echt nee echt zielig

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:35

calypso1989 schreef:
bij ons lag er laatst zelf nog een stinkdier het word steeds erger... niet leuk

Stinkdier= Die komen in nederland toch niet voor= Het zal wel een das zijn geweest, dit is een beschermd nederlands dier.

Topic verplaatst naar Beestenboel.

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 23:53

Ik ben gisteren naar Groningen geweest.
Toen we er bijna waren zagen we een auto in de berm staan en 1 persoon was zijn auto ernaast op de weg aan het zetten, de rijbaan aan het afsluiten dus.
Bleek dat de auto die in de berm stond een zwaan had aangereden.
Gelukkig was tie wel gestopt en waren ze het dier al van de weg aan het halen, hij/zij leefde nog wel maar zag er niet hoopvol uit moet ik zeggen..
100 km/u is toegestaan daar, dus dat zal wel een flinke klap geweest zijn..

Ik zelf heb 2 keer bijna een konijn aangereden die ineens de weg opschoot, maar kon gelukkig allebei de keren uitwijken naar de andere rijbaan omdat er geen tegenliggers kwamen.

Jaartje geleden ofzo heb ik ook een kat van een 80 km weg afgehaald. Die was ook aangereden, en de persoon die dat gedaan had is ook gewoon doorgereden. Ik heb m'n auto ervoor gezet met alarmlichten aan en heb de kat met een deken opgepakt en ben bij de eerste boerderij die ik tegenkwam het erf opgereden. Die vrouw kende die kat wel, was een zwervertje die daar al heel zijn leven rondliep. Ik kon de kat daar achter laten dan zou haar man hem begraven.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 00:42

Echt erg dat er zoveel dieren worden aangereden.
En vaak zijn het mensen die nog even extra gas geven als ze zien dat er een kat oversteekt. Dat is helemaal erg.
Je zou die lui toch wat aan doen.

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:58

Ja laatst is de kat van een vriendin van me moeder overreden op de snelweg Verdrietig
Die hebben ze ook begraven ...

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 15:21

Het ergste vind ik dat ze gewoon doorrijden Boos!

Doei, doei Eline

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:27

Bij ons waar ik de hond altijd uitlaat, zitten heel veel merkels ( weet niet of het fries is maar goed, zijn van die zwarte eenden die niet kunnen vliegen iig ) en die gaan heel dicht bij de weg zitten... Elke keer dat ik er langs loop ga ik lawaai maken met mijn voeten op de grond ( grind) en dan rennen ze het water in, dat is verder weg bij de weg, vind het zo zielig dat die beesje dood gereden worden, maar er ligt nog niks doods op de weg gelukkig Lachen