Op animal planet is er een progrmma: animal cops detroit ofzo.
Er was een melding van een hond waarbij de halsband (ketting van 1 kilo in dit geval) helemaal ingegroeid was. Het was 4 tot 5 cm diep echt een hele dikke ketting met nog een haak eraan, die normaal gesproken gebruikt wordt voor auto's te slepen enzo.
Je zag echt het vlees van die hond helemaal enzo en de hond was ook vermagerd.
Natuurlijk haalden ze die hond daar weg.
Het was echt een super lieve en vriendelijke hond (wat me wel verbaasde na wat die meegemaakt heeft).
Ze laten vervolgens die hond 3 weken herstellen, het is mooi geheeld er zullen wel littekens blijven.
En Dan

Waarschijnlijk haalde die super vriendelijke hond gewoon alle tests maar bij een test: laten ze die hond eten en met een "nep hand" halen ze de bak weg en gaan ze de hond aaien.
Natuurlijk vind die hond dat niet goed! De hond bijt ook in de arm enzo.
Maar dat vinden zij de reden om de hond nadat ie eindelijk genezen is om in te laten slapen!!!!!!!!! HIER wordt ik eeeecccchhhhhtttt heel erg boos om!
Natuurlijk vind de hond dat nog (hij kan het misschien best wel leren) niet goed, ten eerste is het gewoon zijn instinct om zijn eten te bescheremen en ten tweede is het toch vrij logisch dat de hond zijn eten beschermd nadat hij zo vermagerd is!
Het was echt een super vriendelijke hond ik zie hem zo lief kwispelen en kijken naar die mensen ondanks wat mensen hem allemaal hebben aangedaan en dan laten ze hem alsnog inslapen!
Ik heb eigenlijk nog nooit echt bij een film ofzo gehuild (ik kan me goed inhouden

Waarschijnlijk komt het echt heel dom over zo, maar als je het gezien had zal dat wel anders zijn.