Even wat over Nemo het is een zeer lieve hond, en kan heel goed overweg met andere honden. (wel speelt hij erg graag met ze en dat kan voor sommige honden nogal druk overkomen) Hij is wel wat onder danig, krijgt hij straf van mij of een andere hond dan ligt hij gelijk op zijn rug en wil dan nog wel eens een klein plasje laten lopen. Hij vind kinderen en auto rijden ook geweldig. Hij zit nog steeds op honden curcus (al vanaf dat hij puppy was) dus luisteren doet hij ook goed.
Het enige nadeel is hij kan heel moeilijk alleen zijn, dan gaat hij slopen. Niet als hij zelf naar buiten kan. Waar hij ook heel goed in is is deuren open maken ook al staat de klink omhoog, hij krijgt ze open.
Het doet mij heel veel verdriet om hem weg te moeten doen, maar voor hem is het het beste. Ik heb al heel wat honden gehad en die zijn allemaal tot hun dood bij mij gebleven, ik heb dus nog nooit een hond hoeven te herplaatsen. (vandaar dat dit misschien extra zeer doet)
Dus lieve mede bokkers wie weet er een super stekkie voor mijn lieve hond, en waar ik hem evt nog een keer mag komen opzoeken.

Dit is Nemo een bastaard, deze foto is eind zomer genomen dus hij is wat groter geworden. Hij heeft denk ik ongeveer de grote van een labrador (dus middelslag).
Gr Trea