Weer een zieke kat :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24068
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Weer een zieke kat :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 20:49

Met ons persje Zoƫ zijn we nog steeds aan het aanmodderen... Vandaag gestopt met pillen die haar incontinentie zouden moeten doen stoppen... Werkte niet, ze ging er enkel vreselijk van kwijlen en ook haar motoriek in haar achterpootjes, die al niet te best is, ging enkel mar meer achteruit. Maar goed, nu gaat mij moeder nog homeopatische spullen ervoor proberen... Ze wil gewoon alles hebben geprobeerd. Kan ik begrijpen, maar eerlijk gezegt was ik al eerder gestopt met aanmodderen...

Maar goed, nu hebben we dus weer een zieke... Floortje plast vanaf gisteravond bloed... Overal in huis, in alle hoekjes vonden we een aantal druppeltjes bloed... Arme kat op de bak gezet om te kijken of zij het was, daar een half uur met een ienimienie plasje bezig geweest, en een heel bloedplasje Verdrietig
Dus urine monstertje genomen (hadden nog van die korrels liggen, dus dat kwam wel mooi uit) , naar DA gebracht en net gebeld: Ze heeft een fikse blaasontsteking en ook nog blaas gruis.

Dus dat wordt een antibiotica kuurtje, pijnstillers kuurtje en een speciaal dieet voor iig 6 weken.

Dat laatste gaat nog wat worden, aangezien ze met twee andere katten mee eet... Eten staat altijd in de bijkeuken, kunnen ze alle drie bij..,. Maar dat is dus even verleden tijd, geen voer meer 24/7 klaar staan, want Floortje mag ALLEEN dieet voer, en de andere twee mogen GEEN dieet voer Rolleyes

We mogen nog wel eens aparte kamers gaan inrichten... Elke kat een andere voersoort... We hebben nu dus een pers met dieetvoer voor haar nieren... Een dikke vet zak kat die aan het afval dieet voer is, en nu dus eentje die aan het grijs-dieet is...

Leuk he katten, ze hebben altijd wat hier... Is het niet de een, beginnen de andere wel Rolleyes

Maar goed ze zijn het allemaal waard, en ik hoop dat Floortje snel weer de oude is Ach gut