mijn cavia blijkt een player te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

mijn cavia blijkt een player te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 23:24

Vandaag had ik mijn cavia mee naar school genomen. Bus-trein-bus-school. Alles was goed gegaan. Op school hebben we een grote hok waar 10 vrouwtjes cavia's in zitten. Met leuke huisje,buizen,takken in liggen. Heel leuk allemaal. Dus ik dacht ik laat woepie(mijn cavia)erbij los (woepie is een mannentje). nou alles verliep naar wens. hij vond het prachtig 10 mooie vrouwen om hem heen. Paar uur later ging ik woepie weer ophalen maar ik zag hem nergens. Ik een huisje opgetild. Ja hoor daar lag onze woepie met een andere caaf gezellig in 1huisje. Eve later ging ik weer kijken en toen tilde ik het huisje omhoog. Zag ik dat er ineens 4 cavia's in het huisje zaten. 1man en 3 vrouwen. nou nou toe maar. Wat een luxe zeg. Echt een playertje. 3vrouwen tegelijk.

Eindelijk thuis gekomen gaat menneertje lekker slapen. Wel een vermoeiende dag zeg. 10vrouwen.
Op school waren ze er niet zo blij mee een mannentje bij 10vrouwtjes. Ik zei achja heb mijn caaf ook zijn tijd van zijn leven gehad haha. Ik hoop dat er binnenkort baby woepies rondlopen haha

Sorry voor dit lange verhaal maar ik vond het wel grappig
Laatst bijgewerkt door miekelover op 13-12-04 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:26

wat doen ze met de kleintjes die er straks zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 18:41

Nou, sorry dat ik het zeg maar dit vind ik dus niet echt grappig.. Scheve mond Stel dat het nu opeens fout gaat tussen de zeugjes... Stel dat die cavia's te oud zijn voor hun eerste nest... Stel dat ze een miskraam krijgen waarbij de cavias hulp nodig heeft... En zo kan ik wel doorgaan! Scheve mond

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:00

Ik ga met relliej mee, lekker onverantwoord om zonder toestemming van de school een mannetje bij de vrouwtjes te zetten. Rolleyes

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:04

sjonge jonge,, als je niet eens lief kunt reageren op dit grappige verhaaltje reageer dan niet

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 19:09

ja vind ik ook. daantjuhh

Lady_Promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:12

Dat je het zonder toestemming heb gedaan..... dat vind ik dom want wat gaat je school doen als ze strax zitten met 3 nestjes? weet het van mijn eigen school en kon nou niet zeggen dat ze blij waren als ze weer eens een nestje hadden.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:17

Vind het eigenlijk helemaal geen grappig verhaal. Scheve mond Zou je het ook leuk gevonden hebben als je een kudde merries had en iemand er een willekeurige hengst tussengooide om hem de dag van zijn leven te geven?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:20

Lekker aso om je cavia 10 vrouwtje te laten dekken.
Ik hoop dat ze allemaal 4 jongen krijgen, en dat de school ze allemaal bij jou dumpt.
Ben je vast blij met 40 jonge cavia's

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 19:53

ik had mijn caaf meegenomen. en ik zei dat hij bij de rest zat. En dat was goed. Toen zeiden ze anouk dat is toch een mannentje. ik zei ja. Ow oke. Verder zeiden ze niet veel. Als ik maar goed opletten. volgens mij heeft hij niks gedaan want ik was er heel de tijd bij. En toen hij in dat huisje lag. Lagen ze lekker warm bij elkaar.

Lady_Promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:22

miekelover"]
Volgens mij heeft hij niks gedaan want ik was er de hele tijd bij
[/quote]

EN.......

[quote="miekelover schreef:
Paar uur later ging ik woepie weer ophalen maar ik zag hem nergens. Ik een huisje opgetild. Ja hoor daar lag onze woepie met een andere caaf gezellig in 1huisje.

spreekt elkaar wel heel erg tegen.....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:41

Hmm het lijkt mij ook niet handig, als iemand een willekeurige hengst bij mn merrie in de wei zou zetten zou ik ook bijzonder boos worden, waarom zou je het bij kleine beestjes dan wel doen?

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:05

Nou zo'n vaart zal het ook wel niet lopen, ik heb mijn cavia zowat 3 weken bij een mannetje gehad omdat ik jonkies wou, nou niks hoor Scheve mond en als die school het goed vond...

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:07

Niet zo'n slimme actie.
Als die vrouwtjes ouder dan 7 maanden zijn en ze worden drachtig dan is de kans dat ze dat overleven niet zo groot.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:13

miekelover"]
ik had mijn caaf meegenomen. en ik zei dat hij bij de rest zat. En dat was goed. Toen zeiden ze anouk dat is toch een mannentje. ik zei ja. Ow oke. Verder zeiden ze niet veel. Als ik maar goed opletten. volgens mij heeft hij niks gedaan want ik was er heel de tijd bij. En toen hij in dat huisje lag. Lagen ze lekker warm bij elkaar.
[/quote]

en

[quote="miekelover schreef:
Op school waren ze er niet zo blij mee een mannentje bij 10vrouwtjes.

spreekt elkaar ook al tegen. Wel leuk om te zien dat je je verhaal aanpast aan het commentaar dat je krijgt

Lady_Promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:16

Billy schreef:
spreekt elkaar ook al tegen. Wel leuk om te zien dat je je verhaal aanpast aan het commentaar dat je krijgt

Nagelbijten / Gniffelen

je bent wel oplettend billy..... ahaha Haha!

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 00:13

daantjuhhh schreef:
sjonge jonge,, als je niet eens lief kunt reageren op dit grappige verhaaltje reageer dan niet

Dat kan je verwachten op een forum.. Ik kan om zoiets nou niet echt vrolijk reageren. Scheve mond En zo te merken ben ik ook niet de enige...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 01:08

ach jongens/meiden..
het is toch al gebeurd en je kunt je er kwaad om maken, maar als die beestjes drachtig zijn worden ze niet minder drachtig omdat jij er commentaar opgeeft.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 01:14

Ach, laten we hopen dat 't bij 40 jongen blijft die bij TS gedumpt worden en niet 28 jongen en 3 dode cavia's Lips are sealed

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 09:26

Niseyra schreef:
Nou zo'n vaart zal het ook wel niet lopen, ik heb mijn cavia zowat 3 weken bij een mannetje gehad omdat ik jonkies wou, nou niks hoor Scheve mond en als die school het goed vond...

ja ik snap jullie niet. als de school het goed vond. Nou ik vind het knap als hij in 2uur tijd 10 vrouwtje hebben kunnen dekken.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:17

Het zou je verbazen hoe snel het kon Lips are sealed

En de school vond 't goed? Ze wisten 't niet... En als die vriendin van je niks had gezegt hadden ze nu nog steeds niks geweten.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:02

De school vond het toch niet goed? Je zei zelf in het eerste bericht dat de school er niet zo blij mee was.
Je spreekt jezelf steeds tegen.
Niseyra, dat kan best, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo gaat.
Daantjuh, kwaad maken valt mee hoor, ik slaap er niet minder om. Knipoog
Ik geef alleen m'n mening en dat is dat ik het onverantwoord met dieren omgaan is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:17

Lindy schreef:
De school vond het toch niet goed? Je zei zelf in het eerste bericht dat de school er niet zo blij mee was.
Je spreekt jezelf steeds tegen.
Niseyra, dat kan best, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo gaat.
Daantjuh, kwaad maken valt mee hoor, ik slaap er niet minder om. Knipoog
Ik geef alleen m'n mening en dat is dat ik het onverantwoord met dieren omgaan is.

ja maar ik denk dat ze dat nu wel door heeft:
ik bedoel kijk naar iedereen zn reactie!
ik denk dat r gezegd is wat men wil zeggen. maar dan hoeft er niet op doorgedramd worden...

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:19

Wahaha grappig hoor dat je cavia opeens
met drie vrouwtjes lag *LOL*
Lijkt me een grappige Cavia Tong uitsteken
Wahaha

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:26

Wat is doordrammen?
Zij reageerd weer met tegenstellende berichten op onze berichten, niet zo heel raar dat wij daar weer op reageren.
Als ze zo snel getraumatiseerd zou zijn kan ze beter ophouden met forums bezoeken.
Maar dat zal wel wat meevallen. Knipoog
Mijn tweede reactie was overigens niet alleen aan miekelover gericht, ik begrijp ook wel dat ze het nu wel doorheeft. Knipoog