Kan mijn kitten al krols zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Kan mijn kitten al krols zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 12:51

Mijn dierenarts vertelde mij (ivm sterilisatie) dat mijn kitten met 6 maanden voor het eerst krols kan zijn. Ze is van 7 augustus. De laatste 2 dagen miauwt en piept ze heel veel. Kan dit een voorbode zijn?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 12:55

Dat kan, als je het zeker wilt weten moet je haar even bij haar staartinzet krabben. Dan merk je vanzelf of ze krols is. Dit moet je normaal niet doen hoor, dan pest je haar met haar hormonen, maar om het te controleren kun je het wel even doen.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:17

Dat kan. Onze Luna was met 6 maanden ook voor het eerst krols. Een klein snolletje was het dan Haha!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 13:40

Mijn kitten heet ook Luna Lachen Lunatic als ze vervelend is Haha! Heb haar gekriebeld maar ze valt steeds in slaap Lovers

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:43

Mijn kater denkt ook heel vaak dat hij krols is Schijnheilig

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:40

haha, onze Luna was ook altijd behoorlijk Lunatic inderdaad. Zal wel aan de naam liggen. We hebben haar wel gelijk aan de pil gedaan want hoe die tekeer ging was gewoon beschamend Bloos Een kitten van 6 maanden dat zich als een volleerde verleidster gedraagt is ook niet je van het Knipoog

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:45

Ze kunnen inderdaad op deze leeftijd al krols zijn hoor, op mijn stage castreerde we al poezen op 5 a 6 maanden, ligt een beetje aan de grootte van de kat Lachen

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:00

wij zijn pas bij de DA geweest. We hebben een jonge poes en kater. (ongeveer 8mnd) en de poes is nog nooit krols geweest, maar volgens hem had dat ook met de tijd van het jaar te maken.
Wel was het verstandiger ze allebei te laten helpen, omdat katers nog enige tijd vruchtbaar blijven na castratie.
En hij jaagt dat arme moppetje het hele huis door Ach gut g**le kater Tong uitsteken

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:20

zelfs de mijne en die zijn al 13 en 4 en gestereliseerd lopen op het moment nogal krolserig te miauwen...
ze reageren op vuurwerk,dan beginnen ze te schreeuwen !
zo af ent oe hebben ze een gekke bui en lopen ze echt te roepen. gekke beesten...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:36

Natascha schreef:
We hebben haar wel gelijk aan de pil gedaan want hoe die tekeer ging was gewoon beschamend Bloos

Ik wil je even vertellen dat ik mijn (inmiddels overleden poes) ook aan de pil had gedaan omdat zij zo tekeer ging als ze krols was, dat de bovenburen naar beneden kwamen om te vragen of ik mijn kind aub stil kon houden Schijnheilig
Ik ben hier echter mee gestopt toen de DA mij vertelde dat het kankerverwekkend is. Ook als je ze niet laat castreren heb je kans op baarmoederkanker... Ik heb haar dus meteen laten castreren

Uiteindelijk is ze dood gegaan aan een zware niervergiftiging...

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:41

Ik neem alles terug wat ik gezegd heb Scheve mond dat "mokkel" van ons is nu ook krols *LOL*
Het wordt de kunst om ze tot donderdag uit elkaar te houden Nagelbijten / Gniffelen dan gaan ze naar de kapper }>