Wat zouden jullie in zo'n situatie doen??? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat zouden jullie in zo'n situatie doen??? Vonnie84 schreef:Maar je kan de slang ook gewoon dood voer geven, als ze dat kennen tenminste.
die liet hij mooi liggen.
.

Ga je ook huilen als een spin en vlieg op eet? Ik vind het echt puur belachelijk gewoon! Mensen lopen altijd te piepen en te doen Ze moeten eerst is naar hun zelf kijken
Groente eten ze toch ook word ook bestrijdings middel over heen gegooit moet je eens kijken hoeveel beestjes er sterven. Als we het over zielig hebben tja dan kan ik daar ook wel over beginnen

ze worden gewoon levend in de vriezer gegooit en leven de 1e paar minuten nog gewoon. of ze worden eerst verzopen in het water
Ik heb zelf ook bij een reptielenhuis gewerkt dus weet wel hoe het werkt ik geef ze liever toch gewoon levend zijn ze teminste gelijk dood. Smurfie schreef:Ga jij ook zitten janken als je een karbonaatje eet? denk het niet weet je wel hoe die beesten worden behandeld? nee zeker nooit in een slachterij wezen kijken.
Je moet realistish blijven je hebt huisdieren en je heb voerdieren die beesten worden er op gefokt net zoals een koe word gefokt in een klein stalletje met een ketting om zn nek en maar vet word gemest.