Rare gewoonte kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

Rare gewoonte kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 17:17

Onze Maine Coon heeft sinds kort een rare gewoonte erbij (de kat is al behoorlijk bizar dus dat kon er nog wel bij Haha! ).
Als we s-avonds naar bed gaan zetten we de tv uit. Hij weet dat al precies. Hij komt dan aanracen en gaat op de tv zitten. Vervolgens wil hij dan dat je met je vinger over de beeldbuis gaat zodat het gaat knetteren. Vindt ie spannend. Als ik dan een knetterlijntje over de tv trek zit hij heel geboeid te kijken en komt hij soms meehelpen met zijn pootje. Wat hij helemaal leuk vindt is dit spelletje in het donker. e ziet dan vonkjes van de tv komen van de statische electriciteit. Een waar feest voor 't beest Haha!
Idiote kat he?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:48

Hahhahahaha..! Haha!

Onze honden worden helemaal wild als de tv uit gaat en dan komt er een deuntje..betekent dat ze nog een laatste wandeling krijgen Clown

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:17

Haha, wat zijn ze toch leuk he, die katten.

Ik had vroeger snoepje in het laatje van mijn kast liggen. Nu al ruim twee jaar niet meer. Maar elke kee als ik richting kast loopt, rent die ene kat snel mee, springt op de kast en gaat lopen slijmen, kopjes geven en keihard knorren. Terwijl ze al lang geen snoep meer krijgt.

En ik kan 's avonds met gevaar voor eigen leven niet meer door het huis lopen, want ik wordt gevolgd en gestalkt en voor de voeten gelopen. Mijn vriend heeft dit 's ochtends. Je weet nu zeker wel wie wanneer voer geeft.

En van mijn enen kat moet ik als ik gedoucht of gesport heb mijn handdoek op de grond leggen, want dan wil ze erop rollen en slapen. Doe ik dat niet trekt ze eigenhandig die handdoek uit mijn handen, want ze moet hem hebben.