Spullen begraven :)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Spullen begraven :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 12:54

Haha, ik heb ook 'n gekke hond hoor Haha! .
Hij zit op mijn zolderkamertje, gezellig samen bij mij op schoot, maar besluit om met z'n flossie te gaan spelen. Beetje knauwen en doen met dat ding en dan springt ie op het bed.
Legt flossie zorgvuldig in een kuiltje van mijn dekens en gaat dan met z'n neus de dekens zo leggen dat flossie begraven ligt onder de dekens. Was nog een heel werk, want die zware dekens met een hondenneus verplaatsen, ja, dat is moeilijk Haha! .
Hij gaat zó op in z'n werk dat hij vergeet waar de rand van het bed is: Beng. En toen lag ie heel beteuterd op de grond Ach gut . Toen was ie heeeel zielig
En nu ligt ie tevreden op het bed bovenop zijn begraven flossie.

Achja, je moet toch wat als hond zijnde, als je geen grond hebt om in te graven, dan maar in de dekens Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:27

Hahaha *LOL* Dat zal er vast heel grappig uit gezien hebben.

Als Yuuki geen zin heeft in haar bakje eten dan gaat ze ook zo met haar neus het proberen onder te stoppen. Helaas hebben we graniet in de huiskamer liggen dus dat wil niet helemaal lukken Haha!

Tammyvlier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:32

Hihi, domme tip. Geef hem maar een knuffel van me!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:36

Mijn hond doet dat ook met zijn eten en drinken, dan wil die het bewaren. Als je hem een kluif geeft dan eet hij hem ook nooit meteen op, die moet eerst begraven worden. Als je hem de kans geeft begraafd ie zijn kluif ergens in de tuin onder de aarde, lekker joh als ie dan weer tevoorschijn komt Haha!

lovelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 15:49

Mijn katje Tijgertje probeert ook haar eten te begraven, dan begint ze met haar pootje te schrapen, alsof ze zand over haar eten gooit. Maf beest...

OoNanaoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 21:14

D0et mij h0ndje 00k altijd..met z'n mand..en dan gaat ie met die hele mand d00r de kamur..sukk0l..Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 22:01

Hij is slimmer geworden . Toen ie net z'n botje ging begraven besloot hij dat op de grond te doen, in z'n éigen deken&hoekje, kon ie in ieder geval niet meer op de grond stuiteren Haha! . Nu stootte hij in z'n duw-zin alleen maar zijn kop tegen mijn bureau Rolleyes
Hij is ook zoooo slim. Knipoog

En die andere actie die hij vandaag had was ook erg verrassend Scheve mond
Ik laat hem de laatste tijd loslopen bij het uitlaten en dat gaat best goed. Hij liep heel braaf mee, luisterde goed zelfs met ander honden, ff snuffelen en dan doorlopen Lovers .
Op de terugweg liepen we over de stoep en een meisje dat folders rondbrengt duwt 100 meter verderop een folder door de brievenbus. Tip hoort de brievenbus en rent zo: "woef woef woef" op dat meisje af, nog voor ik iets kon doen of roepen. Ik erachteraan gerend, roepend: "Hij doet niks hoor! denk ik" Nagelbijten / Gniffelen
Het meisje keek even behoorlijk benauwd, maar gelukkig is Tip niet zo indrukwekkend en blafte hij maar 'n paar keer. Na 4 keer blaffen draaide hij zich weer om en liep heel triomfantelijk naar me terug, zo van: "Kijk eens... ik heb dat meisje weggejaagd, ben ik nu stoer"
Ik heb maar heel veel sorry gezegd tegen het meisje en uitgelegd dat ik hem pas net 3 weken heb en ook geen idee had waarom hij zo deed (omdat ie uit het asiel komt).

Hij kwam zo vrolijk weer naar me terug lopen, ik wist niet of ik hem moest straffen. Want hij kwam omdat ik hem riep en hij blafte alleen maar. Ik vind het 'n beetje moeilijk om op dit gedrag van hem te reageren Blond . En ik vraag me af waar hij zo'n kwaadheid tegen de brievenbus heeft opgelopen. Want bij mij thuis (bij mijn ouders) blaft hij inderdaad ook flink als hij de brievenbus hoort, maar dat hij dit zou doen...