Gwen schreef:Dat smoeltje ook van dat beest, je zou hem zou uit het scherm willen plukken om te knuffelen! ja he Moet ze alleen niet gekrabd aan haar hebben, want dan bloed ze
Het is inderdaad een grappig plaatje Ik heb ook een aantal berichten verwijderd die niet te lezen waren ivm een niet-werkend toetsenbord.
Jantien schreef:Ik heb ook een aantal berichten verwijderd die niet te lezen waren ivm een niet-werkend toetsenbord.Dat was wel nodig ja En ja, het is een schat van een kat, al weer 12 jaartjes oud
Lief zeg! Dit had ik van de week ook ongeveer zo, echt schattig! Leuk vastgelegd hoe hij over het zadel klimt.
lieeef, een koe-poes. Is dat de muizenvanger bij jullie op stal? Wij hebben ook zo'n scheet op stal als muizenvanger.
Natascha schreef:lieeef, een koe-poes. Is dat de muizenvanger bij jullie op stal? Wij hebben ook zo'n scheet op stal als muizenvanger.Ze is idd de muizenvanger
tessyke schreef:*zit wanhopig aan het scherm te krabben*ik wil dat katje die van mij zijn alleen maar vervelend krijg je niet