Mijn geitje is weg :(

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Mijn geitje is weg :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 23:19

Ik heb 2 adoptie geitjes. Mulan en Olijfje. Mulan heb ik al vanaf haar gebooorte (nu 5 jaar) olijfje ook (1 jaar)
Olijfje is verstoten door haar moeder, ze mocht drinken, dat was alles. Ik heb haar altijd opgepakt en over het terrein meegenomen, op een gegeven moment heb ik haar ook achter me aan laten lopen en ze was net een hondje.. (voor als het nog niet duidelijk is, ik werk op een kinderboerderij Haha!D) tot soms grote ergenis van mijn collega's want Olijfje ontsnapte telkens.

Vorig jaar moest ik een keuze maken. Eens [per jaar moeten er dieren weg zodat er lammetjes kunnen blijven.
Ik moest kiezen welke van de 2 ik wou houden. Geloof me ook al is het "maar" een geitje.. die keuze is heel moeilijk. Aangezien ik Mulan al veel langer heb en dar echt mijn geitje is (kan alles met haar doen Lovers) Heb ik ervoor gekozaen om Olijfje weg te doen.
Nadat ze gedekt werd zou ze naar de kinderboerderij in Baarn gaan. Olijfje is vorige week gedekt en vanmorgen zijn die mensen weer komen kijken. Ze zeiden: We komen haar binnenkort halen. Nou zijn ze vanmiddag geweest... Ik heb geen afscheid kunnen nemen niks :'(
Gelukkig komt ze dichtbij te staan maar toch.. het is zo raar dat ze niet meer bij ons is!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 00:01

Joh... ze gaat iig naar 'n kinderboerderij, krijgt ze het in ieder geval goed. En nu Olijfje weg is, moet je Mulan maar extra veel knuffelen, om het gemis een beetje te vergeten Ach gut

Sterkte met het 'verlies' (dat klinkt zo zwaar, net alsof ze dood is, maar je snapt me wel denk ik)

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:05

ja dat is niet fijn als je elke jaar afscheid moeten nemen van een lieveling, maarja ze staat nu nog kortbij he kan je haar nog opgaan zoeken Knipoog

maar toch sterkte met het afscheid

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:12

Ja het is echt vervelend als je zo'n keuze moet maken Verdrietig
Sterkte ermee hoor Ach gut

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 16:16

Jeetje, nu moet je Olijfje missen... Gelukkig staat ze nu in Baarn, je mag haar vast wel een keertje opzoeken toch?