katten wekker

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarLottie

katten wekker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 20:56

oo dirt is erg door de week is het wel handig maar in het weekend niet..
o laat ik het maar vertellen haha

nou Ik heb een poes van dik halfjaar!!
en ze komt iedere ochtend om ong 7 uur naast me kussen staan te miauwen dat ik wakker moet worden en dan wil ze geknuffelt en geaait worden.. Ach gut

en dan ben je klaar wakker en dan ploft ze op me bed en valt in slaap!!

het is heel erg irritant

ze mag nu ook niet meer boven komen van mij maarja.. dat deed ze dus altijd wel dus dat doet ze nog..!!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:53

Same story here.. zooo vervelend!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 22:12

Dat is nu juist een van de redenen waarom mijn kat niet in de slaapkamer mag komen.
Ik wil niet wakker gemaakt worden op tijden terwijl ik nog heerlijk kan slapen.

Nu hebben we gelukkig het geluk dat Mickey erg goed kan uitslapen en pas begint te miauwen als hij ons hoort praten. Lachen

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 22:52

haha ja dat is wel handig..!!

maar sommige mensen zeggen wel van als hij stout is moet je met plantenspuit op ze spuiten dat vinde ze vervelend..
maar dat vind je juist leuk want toen ze kitten was rolde ze in haar eigen drollen en toen heb ik haar ik bad gedaan want zo'n stinkstok wou ik niet in huis haha..!!
nouja en nu vind ze water enig dus , wat moet ik haha

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 22:53

Hihi hier hetzelfde probleem. Mijn twee katten komen rond half acht miauwen. Nou ja: Sjors (kater) komt miauwen en mijn heavy kat Maup komt OP me liggen.. En Maup is zwaaaaaaaaar. Ik heb blauwe plekken op mijn zij en arm ervan Bloos Bij mij mauwen ze niet alleen om aandacht, maar vooral om eten Haha!

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 23:18

Oh... herken het probleem, Soep vind ook dat ik rond half zeven hem aandacht moet geven.
Hij gaat dan met zijn pootje tegen m'n neus aan tikken (gelukkig wel zonder nagels zo lief is die dan wel weer), maar dat valt dus niet te negeren.
Als ik ben wezen stappen mag hij nu niet meer m'n slaapkamer in, en dan gaat die de hele tijd te miauwen en tegen de deur te krabben, maar daar kan ik wel door heen slapen

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 23:22

Shariffe gaat me soms aan zitten staren ongeveer een centimeter van mijn gezicht af op de 1 of andere manier wordt ik daar wakker van en schrik me vervolgens kapot en krijg gelijk een poot in mij gezicht( geen nagels hoor Haha! )
Maar als mijn katten me elke ochtend om 7 uur wakker zouden maken dan zou de slaapkamer gelijk verboden terrein zijn Haha!

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:15

Hi,hi,hi..... Haha! Katten zijn best slim he?!
Onze poezen maken ons niet echt wakker, om geknuffeld te worden ofdat we moeten opstaan ofzo.....maar ze willen wel altijd bij ons (het liefst onder de dekens) slapen! Dus soms worden we midden in de nacht wakker gemaakt, door een pootje (zonder nagels) of een lik in het gezicht of een MIAAAAUW in je oor, want dan moeten de dekens opgetild worden, zodat de mevrouwtjes onder de dekens kunnen kruipen!
Blueie (onze blue-point Birmaan) slaapt standaard naast mijn vriend met haar hoofdje op zijn arm en Jasmine (onze Sealpoint Birmaan) slaapt meestal bij mij! Knipoog

Wel zeuren (MIAAAAAUUUUUWWW) ze rond etenstijd! Ze hebben de hele dag door brokjes staan, maar tegen 17:00 uur krijgen ze een beetje blikvoer! en dan beginnen ze vanaf 16:00 alvast met zeuren, want stel je toch eens voor dat we ze zouden vergeten!?! Boos! Knipoog

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 15:02

idd dat ken ik ook wel ik heb dan dikkiedik die slaapt altijd onder de dekens het liefs, en yenna die wil er altijd boven op haha en de hond op de grond Lachen