morgen heb ik geen echte katers meer :p

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tessake

morgen heb ik geen echte katers meer :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 03:52

Morgen is het dus zover mijn 2 katers Oliver en Noah worden gecastreerd, en krijgen er nog een ineting bij Tong uitsteken Geen prettige dag voor ze dus morgen Knipoog Nu liggen ze nog allebij fijn rustig teslapen geen idee wat hen tewachten staat Schijnheilig
Dus morgen mogen ze niks eten en dan om 5 uur naar de dierenarts en een uurtje later gaan we ze samen met mijn 2 fretten terug op pikken (moeten ook ingeent worden Knipoog )

Maar ze zeggen altijd dat katers veranderen als ze gecastreerd worden, ze worden dikker, luier, trekken er minder op uit,...
hoe waren jullie katen dan verandert na hun castrasie

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 09:23

Die van ons werden inderdaad wat huiselijker en nog knuffeliger dan ze al waren Lovers . Lui werden ze eigenlijk pas toen ze wat ouder werden en dan vooral in de winter, en ze werden er inderdaad niet magerder van (maar ook niet moddervet, ze kregen gewoon niet te veel voer).
Het fijne was dat ze niet meer overal sproeiden en niet meer steeds weg wilden als ze meenden dat er ergens een krolse dame naar hen smachtte Pling .

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:09

Calvin heeft er niets aan over gehouden. Die is nog net zo leip en ADHD achtig als ervoor Haha!
Diesel is wel lui en dik, maar of dat komt omdat hij gecastreerd is weet ik niet. Ik heb hem net en hij was al gecastreerd toen ik hem kocht.

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 16:50

gisteren zijn ze dus gecastreerd, om 5 uur hadden we een afspraak bij de dierenarts, dus smorgens hadden ze nog mogen eten maar daarna niks meer, en bedelen dat ze kwamen om voer Knipoog
toen op naar de dierenarts (Noah vond die reiskoffers maar niks Knipoog )
Bij de dierenarts afgezet nog even daar gebleven tot ze helemaal in slaap waren en achter uur kon ik ze terug gaan ophalen.

En na een uur toen ze weer terug thuis waren effe bijkomen Noah was al heel snel terug wakker, wilde ommidelijk terug verder wandelen wat dus niet lukte hij viel de ganse tijd terug om. Uiteindelijk hebben we hem op de zetel neergelecht en daar heeft nog rustig wat geslapen, na een hele tijd werd Oliver dan ook waker die erbij op dezetel Knipoog

Na een tijdje begon Noah alweer normaal rond telopen, alleen Oliver had het nog heel moeilijk met lopen en wilde alleen maar slapen, hij had het ook heel koud was bleef maar biberen, dus had hem een lekker denkentje op gelecht.

Deze morgen waren ze allebij weer super fit zelf Oliver was er nu ook helemaal boven op Knipoog