Na lang zeuren (dat lange valt wel mee
) waren mijn ouders het erover eens dat het mocht als ik Nijn maar zelf betaalde. Nou, daar had ik natuurlijk geen bezwaar tegen, maar ik moest eerst nog een kooi zien te krijgen. Bleek gister op marktplaats een leuke kooi te staan van een man hier uit de buurt. Hij wou er zo graag vanaf dat hij hem zelfs kwam brengen voor me, dus de kooi was er en ik zou vandaag de rest (Nijn + Voerbak + Drinkflesje + Bodembedekking + Voer + Hooi + enz..) halen.Mijn vader was zo lief al Hooi + Bodembedekking mee te nemen vanochtend bij het boodschappen doen
En vanmiddag uit school zou ik het overige halen. Dus ik kwam thuis en er was niemand
5 minuten later kwam mijn vader binnen met de rest + Nijn
Volgens mij is Nijn al redelijk gewend & hupst al de hele avond rondjes in mijn kamer & door zijn kooi. In de kooi - Uit de kooi - In de kooi - Uit de kooi 
Mijn vader heeft alleen niet gevraagd naar geslacht + leeftijd, maar ik ga zo snel mogelijk naar de dierenwinkel om het na te vragen

Gegevens...
Voornaam: Ko
Achternaam: Nijn
Leeftijd: Onbekend (niet zo heel oud iig)
Geslacht: Onbekend
En hier dan een (overbelichte) foto

Ik kwam toevallig op Bunnybin dankzij een vriendin van mij. Ik wacht het alleen nog even af, aangezien een andere vriendin van mij per ongeluk een nestje gaat krijgen. (Ram wordt z.s.m. gecastreerd) En ik dus misschien eentje van haar neem, anders komen die misschien ook bij een dierenwinkel/konijnenopvang ofzo terecht en dan vind ik, dan kan ik er beter gelijk 1 van haar overnemen