gestoorde kat!!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovelotje

gestoorde kat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 19:25

Mijn kat Tijgertje is [/i]echt een schatje... Maar ik word geheel gek van der!!!!!! Rolleyes Als je 's ochtends in je bed ligt, crosst ze door je hele kamer, dan gooit ze alles om, springt overal bovenop, en maakt een lawaai!!!

's Avonds doet ze exact hetzelfde, maar daarna komt ze zooo schattig bij je liggen, en geeft kopjes, likjes, en spint keihard!

Wiens kat ook?

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:14

dat kunnen die van ons ook zo goed, lekker met zijn tweetjes over de slaapkamer heen crossen over het bed heen en daarna komt de een heel lief bij ons en de ander gaat lekker op het voeteneind liggen, en die blijft daar dan liggen tot de volgende ochtend Haha!

lovelotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 15:01

ja, mijn andere kat ook!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 17:43

ja, dat doet onze Calvin ook.In de ochtend en in de avond heeft hij zulke momenten. Gek word ik er soms van. Ik hoor het altijd al aan zijn pretgeluidje. Prrrrrrrt en dan komt hij aanrennen. Blij dat we 3 katten hebben en dat hij daar ook vaak mee speelt want zo heeft ie tenminste wat afleiding.

Nicky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 18:19

Heej

Jah mijn katertje van 8 maanden, kan ook zo lekker actief doen 's ochtends!! Hij maakt de deur open (té slim Knipoog ) en crosst door de kamer en uiteindelijk komt die me wakker likken Pling ..das wel lief

Kuzz

lovelotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 18:52

Tja, mijn katten hebben een spelletje tussen vechten en stoeien in. Tijgertje wil graag spelen enzo, maar Snoopy wil rust, en "valt aan"zeg maar. Dus Tijgertje begint dan keihard te mauwen.

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:23

dat doen die van mij ook...reden waarom ze snachts in de woonkamer moeten verblijven, en niet in de slaapkamer, want je doet geen oog dicht!!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:23

dat is gewoon ff het dolle uurtje van de kat
doen de mijne ook weleens Tong uitsteken

lovelotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 16:43

Tijgertje staat dan 's ochtends om half 7 al op, en begint dan als een gek door de kamer te rennen. Net alsof ze der energie even kwijt moet!