Ik was net in de DW om honden voer te kopen en daar zag ik een heel lief klein hamstertej, hij sprong krijsend tegen de wanden van zijn bakje op om elke keer weer op zijn ruggetje te vallen.
Ik heb hem laten zitten, maar voel me nu schuldig. weet dat ik het niet moet doen, maar....... Ik heb alleen geen kooi meer, alleen een oud aquarium, wat niet al te groot is.
Als ik daar wat speel dingen in doe en dingen om te klimmen, is het dan niet zielig om dat beestje daar in te doen??
Lindy
Geplaatst: 28-11-04 21:49
Wat zijn de afmetingen van het aquarium? Was het een syr of een dwerg?
Je weet het zelf ook wel, maar denk erom dat je niet te snel een diertje in huis haalt, alleen omdat je het zielig vind. Zat hij alleen of met meerdere hamsters in het hokje?
DeSa
Geplaatst: 28-11-04 21:51
ing moet je je niet schuldig voelen! als je denkt dat dat aquarium te klein is, kun je dan misschien een grotere kooi kopen? Dat hebben wij namelijk wel gedaan toen we onze 2e hamster kregen
WinstonVDB
Geplaatst: 29-11-04 22:17
Ik vind ook zoooooo vaak dieren zielig.... als het aan mij had gelegen hadden we nu mega veel dieren gehad... maar mn ouders steken er vaak een stokkie voor ... maarja... je kan ook niet ieder zielig dier meenemen, er komt vast een heel egr lief baasje voor!
Jeaninee
Geplaatst: 30-11-04 13:38
Ik heb ook twee hamstertjes... ! Ik wou al hamsters hebben en toen zag ik dezen in een kleine lade met heel veel anderen en dacht ik: die neem ik mee