zijn jullie katten ook zo leip momenteel?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

zijn jullie katten ook zo leip momenteel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 16:22

De titel zegt het eigenlijk al Haha!
Sinds het weer slechter is geworden lijkt het wel alsof mijn katten helemaal leip zijn geworden. Calvin de Maine Coon is wel het ergste. Die is normaal al erg actief maar nu stopt hij helemaal niet meer. Prrrrttt door het hele huis, gooit alles omver, zit overal bovenop, ik word er zelf gewoon moe van. Zelfs Roxy, onze o zo bescheiden Birmaanse dame zit savonds met grote ogen overal op te loeren. De kat van mijn moeder was ook behoorlijk maf vertelde ze me.
Hebben jullie er ook last van?
Kan er btw wel om lachen hoor Haha!

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 16:40

Mijn kat word ook steeds erger ook een main coon, vanochtend lag weer vanalles op de grond.
Word er af en toe echt gek van, kan er ook wel soms om lachen, alles gooit die om en er gaat vanalles stuk en daar baal ik wel van.
Dan ligt er weer een plant op de grond, een glas stuk, vliegt ineens tegen de muur op en dan weer richting de gordijnen.
Hij is ook altijd wel druk en veel rennen door het huis, maar lijkt nu echt erger.

Ga eerdaags verhuizen naar een groterder woning en als ik er dan niet ben dan maar niet meer in de huiskamer, als die zo debiel doet hij sloopt nu echt de boel door dat leipe gedoe. Lachen

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 21:10

vannochtend lag Calvin onder het bed te kwallen. Echt op de loer liggen en dan alles (de andere katten ook) dat langskwam. Mijn fototoestel was uiteraard ook aan de beurt Haha! En die blik dan in zijn ogen Wow!
Afbeelding

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:17

haha ken het, Soep kijkt ook af en toe heel verwilderdt zal ook is een foto van maken
En tegen woordig kruipt die onder de dekens dus zelfs daar ben ik niet veilig meer
Hij heeft ook een tik om me elke morgen vroeg wakker te maken, al ben ik weze stappen en dan net een uur in bed lig
Hij gaat dan met zijn pootje heel zachtjes tegen me neus aan tikken zonder nagels, is wel lief maar toch
Heb wel een foto van een dag dat die rustig was, hij kan zich soms best wel gedragen Haha!
Afbeelding

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 16:41

wat een lieverd, hij ligt lekker braaf te doezelen daar. Hij lijkt wel wat op ons Calvijntje. Vannochtend was het weer raak. We hadden een nieuwe kast binnen en er lagen wat Ikea bouwpakketdozen met plastic. Hij heeft de hele tijd lopen idioten met die dozen. Vannavond gaan we de kast opzetten dus zal hij ook wel weer flink tekeergaan want das natuurlijk ook erg spannend. Hij heeft nog 1 excuus en das dat hij pas 1 jaar is. Kan nog wel even duren voordat we wat "volwassenheid" mogen verwachten maar op dit moment is hij wel heel erg hyperactief Haha!
Hebben jullie nog wat leuke "dolle blik" foto's ?