Maar nu had ik vandaag weer een mailtje, van mensen met een teefje in dezelfde kleur als Binky. Ze vonden Bink een kanjer om te zien en vroegen zich af of ze hem niet als dekreu mochten gebruiken. Ik heb hier niet direct ja of nee op geantwoord. Vind het erg moeilijk! Ik wil namelijk geen pups op mijn geweten hebben die slecht terecht komen of naar het asiel gaan. Daar fok je geen pups voor dus dat mag met pups van mijn hond nooit gebeuren. Ook weet ik niet of Binky wel geschikt is als dekreu. Voor zover ik weet heeft ie niets, is ie volledig gezond. En voor 1 dekking ga ik dat natuurlijk niet allemaal laten controleren, vind ik de moeite niet. Nu kan je dat natuurlijk bij de eigenaars van de teef neerleggen, zij willen tenslotte een nestje van Binky dus als zij dat liever hebben dan een gekeurde reu is dat niet meer mijn zorg lijkt me.
Dan zit ik nog met het dilemma, verandert het karakter van Binky niet heel erg wanneer hij eenmaal gedekt heeft? Hij is nu ontzettend knuffelig en aanhankelijk, niet dominant. Dat wil ik graag zo houden!
Al met al weet ik het dus nog niet. Als er nu supermooie pups uitkomen, weet ik zeker dat ik er zelf een zou willen maar dat kan beslist niet. Ik kan niet voor twee honden zorgen immers. Ahhh moeilijk