Aanschouw hier mijn katten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowkuss

Aanschouw hier mijn katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:31

Hoi

Omdat ik eigenlijk meer een actieve lezer ben op Bokt, wil ik toch even mijn lieve katten laten zien Lachen
Even een kleine beschrijving van de 2.
Ze waren tot afgelopen donderdag echte katers,maar nu zijn het gecastereerde katten.
De volledig witte kat heet Snowy en diegene met 3 zwarte vlekken op zijn kop heet Draakje. Draakje heeft deze naam gekregen, omdat het echt een draakje is Lachen.
Ze zijn twee volle broertjes van elkaar, terwijl ze ech heel erg verschillend zijn. Snowy is echt een forse kat, terwijl Draakje een ieler katje is.Ze zijn nu 6,5 maand oud.

Ik heb ze samen bij de dierenambulance gehaald, ik wou zowiezo een spierwitte kat hebben en aangezien het broertje erbij zat, heb ik die er ook bijgenomen. Ik heb ze meegenomen toen ze 8 a 9 weken oud waren. Helaas heb ik daar geen foto's van, omdat ze op mijn mobiel staan en die ik op een of andere manier niet op mijn pc kan krijgen.
Zo kan ik uuuuuuuuuuuuuren door blijven schrijven ( kletsen ) over mijn oh zo lieve katten, maarja dan word dit topic zo oud, dat ik het hier even bij hou.

Ik zal nu even wat foto's laten zien, het zijn er nog niet zo heel veel omdat ik nog niet veel foto's op mijn pc heb.
Kijk en huver en oordeel Lachen

Dit is Snowy in zijn favoriet mandje Lachen
Afbeelding

Dit is Draakje. Het mandje is natuurlijk te klein, maar hij ligt er nog regelmatig in. Check zijn dichte ogen Lachen
Afbeelding

Hier had Snowy mijn jas op de grond getrokken om er lekker mee te spelen Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Hier ligt Draakje in de mand.
Afbeelding

Dit vind ik voornamelijk 2 hele mooie fot's, natuurlijk heb ik er wel meerdere, maarja die moet ik nog op de pc zetten.
Afbeelding

Afbeelding

Nou,dit waren ze wel een beetje.
Ik zie dat het best wel lang is Lachen

Groetjes Claudia

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:18

je hebt leuke katten hoor!

het is alleen zo jammer dat de foto's zo klein zijn,
het is zo een beetje moeilijk te zien.