Ik zag dit topic: [PP] waarom is PAARDEN slachten altijd zieliger? . Dat ging dus over of het wel of neit even erg was als er een paard naar de slacht gaat of een koe bijvoorbeeld.
Maar er stond dus ook dat 'de gemiddelde koe een vreselijk leven in de bio-industrie achter de rug heeft en vele kalveren en melk heeft geleverd'. En dit is dan niet voor punkies bedoelt ofzo, maar denken meer mensen er zo over? Want ik vond het toch wel erg raar
. Ik woon zelf op een boerderij, ze hebben een ventilator, kunnen zichzelf lekker borstelen aan een koeborstel en ze kunnen de hele dag door zo'n beetje eten. En ik ken echt geen enkele boerderij waar het er zo aan toe gaat, dat de koeien als 'product' worden behandeld enzo. Maarja, volgensmij komt dat gewoon doordat veel mensen er niet zoveel vanaf weten.

) en daarom dus méér melk produceert. En ook al drinkt het kalf dus, er is dan nog steeds méér melk dan dat je het kalf er bij weg haalt. Moeilijk verhaal. 

.....Over die kalfjes trouwens,niemand vind het zielig als een veulen afgespeend word?Dat staat toch ook te schreeuwen om zijn moeder?