Tekkels en (meerdere) andere dieren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Blimm

Tekkels en (meerdere) andere dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:37

Iemand een tekkel in huis? een kortharige, ruwharige of langharige? Vind ze zelf erg grappig en leuk, vooral de ruwharige. Iemand nog zinnige informatie over deze hondjes? Ik heb zelf al een hond (zie profiel) die al bijna 5 is. En ook nog een elf jarige kat.

Weet dus niet zo goed of het een goed idee is om er nu al een pup (wil een mannetje) bij te nemen. Die hond en de kat die ik nu al heb zijn gewoon 2 handen op 1 buik, erg lief enzo en zou die rust niet willen verstoren omdat ik zonodig een pup erbij wil. Iemand een idee?

Thx.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:06

De ouders van mijn vriend hebben een kortharige tekkel. Een heel lief beestje, ondertussen al 13 jaar Lachen

Hij blaft zoals een grote hond ipv te keffen zoals de meeste kleine hondjes, en heeft in een onbewaakt moment eens de pauw van de buren vermoord Bloos! Gehoorzaam zijn is ook niet z'n sterkste kant Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:13

Verplaatst van AM naar BB.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 00:28

Hm ojah BB lijkt me idd beter Lachen maar ehm de pauw vermoord? Jah ze schijnen wel jachtinstinct te hebben heej. Maar wel goed dat ze niet keffen Haha! hou niet van die kleine r*thondjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 16:13

Ooh Tekkels zijn ge-wel-dig! *LOL*

Vork

lady54

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 00:35

ik heb een langharige teckel.
eigenwijs dat wil je niet weten maar ook heel lief..maar wel een keffer Haha!

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:10

Wij hebben ook een teckel. Een kortharige en verschrikkelijk ondeugend Schijnheilig Eind van deze maand wordt ze een jaar en ze is nu net voor het eerst loops *zucht*. Het is een grote hond in een kleine verpakking. Ze denkt namelijk dat ze formaat duitse herder is *LOL* Snowflake (zo heet ze) is opgegroeid met katten en kippen. Ze speelt met de katten en als de kippen met z'n allen staan te eten dan vind ze het prachtig om er met een volle vaart er doorheen te rennen *LOL* Blijkbaar is het leuk als de kippen dan alle kanten opvliegen. Ze doet ze geen kwaad gelukkig.
Een teckel is van harte aan te bevelen. En die andere 2 zullen er in het begin wat moeite mee hebben dat er een kleine opdonder bij is, maar dat went vanzelf. Ik hoop dat ik je nu over heb gehaald Haha!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 20:14

Hm het lijkt mij wel een leuk kerst en verjaardagscadeautje Haha! en dan een ruwharige... of een kortharige... hm weet et niet echt nog. Vind ze allemaal wel gaaaaf Lachen eerst maar es bekijken op langere tijd of ik ze dan nog steeds zo tof vind... en dan maar es kijken of het er echt van kan komen.