katje overreden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BoOo

katje overreden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 20:24

nou wat ik net toch heb gezien!
ik was aan het wandelen met mijn hondje zoals elke avond.
steek ik een weg over, geen drukke snelweg maar er rijden best veel auto's. Dus ik sta te wachten tot ik kan oversteken, zie ik opeens dat er een katje aan komt rennen!
en ook een auto dus ik dacht dat dat katje wel snel genoeg was of dat die auto zou remmen. maar nee hoor die auto rijd plankgas over dat katje heen! (terwijl die auto tijd genoeg had om af te remmen zodat de klap misschien iets minder hard was) en hij rijd nog gewoon door ook! Boos! en ik stond daar helemaal alleen op straat en ik zag dat katje een paar keer over de kop vliegen....echt zo zielig! Verdrietig en ik was helemaal in paniek en stond daar op straat te huilen. en ik wist niet waar ik aan moest bellen en wat ik moest doen, en ik had het nr van de dieren ambu niet....dus ging ik naar het katje kijken, want ik wou kijken of ik hem recht kon leggen of kijken of iets gebroken was ofzo maar die lag daar met zijn benen te slaan met een grote plas bloed om zijn hoofdje.....en al die klote auto's reden door Boos! ! maar na een tijdje stopte een hele aardige mevr. en ik had al mijn vader gebeld voor het nr. van de dieren ambu maar die had het ook niet. en toen vroeg die mevr. of het ging en ze had naar het katje gekeken maar die was ondertussen dood Verdrietig .....en toen had zij de dierenambu gebeld en samen met mij en 2 jongens even gewacht tot ze kwamen, en even het katje aan de kant gelegt.

ik vond het zo zielig! en ik zie de hele tijd dat beeld hoe dat katje over de kop vloog en stuiptrekkingen had en dan die plas bloed Scheve mond
ik heb wel spijt dat ik niet naar de auto heb gekeken maar ik was zo in shock door dat katje....ik was helemaal in paniek.
sorry maar ik moest even mijn verhaal kwijt en ik weet ook niet of het kippenhok de goede plek is hiervoor maar ik wist niet waaranders....

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:30

*slik*
Jaa dat lijkt me eventjes schrikken Verdrietig
Ik moet bij het verhaal alleenal bijna huilen..

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:34

Wat vreselijk zeg!!
Ik vind dat altijd zo erg...

Arm beestje Verdrietig

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:42

Ik heb je topic verplaatst van KH naar BB.

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 20:42

ja ik vind het ook heel zielig..... Verdrietig
vooral dat ie niet meteen dood was...want volgens mij had ie echt pijn gehad...maarja het is jammergenoeg niet meer terug te draaien

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:02

mja, nogal zielig jah Boos! Maar uitwijken zouk ook nooit doen met de auto (rijdt dan wel geen auto, maar je snapt wak bedoel) . Je wijkt uit en belandt zelf tegne een lantaarnpaal, maar alsie kon stoppen zouk het wel heel erg banketstaaf vinden :S Je hebt helaas kattenhaters Boos!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:57

erg heh, mijn katje is een paar weken terug ook overreden, door een auto die daar niet eens mag rijden. ik mis m nog steeds..........

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 23:26

Is het voor jullie kattenliefhebbers dan niet vreselijk om je beestje van de straat af te moeten rapen?
Ik heb het vorige week meegemaakt, maar dan andersom Scheve mond
En ik voel me ook behoorlijk vreselijk Verdrietig

[BB] Kat overreden

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 16:34

kwadraatje schreef:
Is het voor jullie kattenliefhebbers dan niet vreselijk om je beestje van de straat af te moeten rapen?
Ik heb het vorige week meegemaakt, maar dan andersom Scheve mond
En ik voel me ook behoorlijk vreselijk Verdrietig

[BB] Kat overreden

ahh echt zielig jou verhaal....dat katje dat ik dus had gevonden spartelde ook heel erg maar alleen met zijn achterpoten Scheve mond volgens mij was de voorkant verlamd ofzo...want er was ook heel veel bloed uit het hoofdje gekomen Verdrietig maar het zag er wel raar uit dat spartelen aan 1 kant....

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:22

Aah.. dit is echt zielig. Dat je het van zo dichtbij hebt meegemaakt.
Een tijd terug fietste ik met mijn moeder naast een auto, toen we ineens een heel raar geluid van onder die auto hoorde komen. Dus de bestuurder sprong gelijk uit de auto.. "het is een kat!, snel help" Hij was helemaal overstuur, maar gelukkig had de kat nix, het beestje ging er als een speer vandoor.

Jeskuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:59

Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Erg! Ik snap echt niet dat sommige mensen gewoon doorrijden! Ik zou zelf meteen stoppen ( ik rijd zelf geen auto maar een fiets) Omdat soort dingen kan ik echt boos worden! Boos! Zielig voor t katje dat hij niet meteen dood was Huilen

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:30

ik dacht al dat jij dit schreef natuurlijk verplaatst........... Tong uitsteken

hahahaha ja dat bloedplasje echt eng........... Scheve mond

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:38

Ach wat zielig...Stomme auto...Je rijd toch niet zomaar over een katje heen...rem je toch als je kan ???

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 20:43

marleendv_88 schreef:
Ach wat zielig...Stomme auto...Je rijd toch niet zomaar over een katje heen...rem je toch als je kan ???

ja dat vond ik ook Boos! .....als de auto nou niet meer had kunnen remmen oke dan kon die er niet veel aan doen dat ie niet remde maar hij had makkelijk af kunnen remmen Scheve mond ......

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:02

getsie, het idd vreselijk zoiets te zien.... ik heb het ook een keer gezien en voelde me er een beetje schuldig over

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 22:39

calypso1989 schreef:
getsie, het idd vreselijk zoiets te zien.... ik heb het ook een keer gezien en voelde me er een beetje schuldig over

ja had ik ook...want ik wist ook niet wat ik moest doen ofzo Scheve mond maar wat ik ook had gedaan ik denk niet dat ie het had overleefd want hij had echt te veel bloed verloren uit zijn hoofd Verdrietig

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:22

ja dat zag je wel aan dat plasje bloed.............. Verdrietig

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 14:42

manonneke schreef:
ja dat zag je wel aan dat plasje bloed.............. Verdrietig

ja....zag er zielig uit he? Verdrietig

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:46

BoOo schreef:
ja....zag er zielig uit he? Verdrietig

ja en ook zo smerig............

WHOOPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:19

Jeetje meis, wat vreselijk om zoiets te zien gebeuren. Ik kan me goed voorstellen dat je daar flink van ondersteboven bent. Veel sterkte Ach gut

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:33

marleendv_88 schreef:

Als er een andere auto achter je zit? Auto merkt niet dat je remt, en je wordt vanachteren aan gereden en knalt tegen de boom. Ben ik het niet mee eens.
En nee,ik ben geen dierenbeul, maar k zou dus niet remmen op een drukke weg voor een dier. Op een rustige weg natuurlijk wel.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:53

BoOo schreef:
ja ik vind het ook heel zielig..... Verdrietig
vooral dat ie niet meteen dood was...want volgens mij had ie echt pijn gehad...maarja het is jammergenoeg niet meer terug te draaien

Waarschijnlijk is ie wel meteen dood geweest. Wij maken dit vaak mee, en meestal zijn de bewegingen die je dan nog tijd stuiptrekkingen. Dan leeft een dier al niet meer.
Maar het blijft natuurlijk enorm zielig...
Hoe dan ook, jij had toch niks meer kunnen doen, en je hebt verder netjes gehandeld.

BoOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 15:17

Lindy schreef:
Waarschijnlijk is ie wel meteen dood geweest. Wij maken dit vaak mee, en meestal zijn de bewegingen die je dan nog tijd stuiptrekkingen. Dan leeft een dier al niet meer.
Maar het blijft natuurlijk enorm zielig...
Hoe dan ook, jij had toch niks meer kunnen doen, en je hebt verder netjes gehandeld.

dankje Lachen ik wist niet eens dat een dier nog kon bewegen als ie dood was....wel fijn dat ik dat nu weet. misschien was ie dan toch meteen dood

bedankt voor alle reacties Lachen

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 20:07

Verschrikkelijk. Scheve mond

Nee.... ik ben ook niet iemand om zulke dingen te zien gebeuren.

Zo fietste ik laatst een keer naar huis. Zag ik een bloedende duif in een regenplas met allemaal kraaien erom heen. De kraaien waren de duif aan het pikken en haar oogjes lagen er al uit. Overal bloed, en ze wankelde nog half kreupelend door het plasje water waarin ze steeds weer op haar zijde viel. Zó zielig!

Ik heb toen een jongen op straat aan gehouden, en aangezien we allebei door hadden dat het leven voor dit beestje geen zin meer had [kon echt op geen énkele manier nog goedkomen] heeft hij haar de nek om gedraait. Ik vond het zó erg. Liep de hele dag nog met een poedersuiker rond. Scheve mond

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:22

[quote="Kyno"]Verschrikkelijk. Scheve mond

heeft hij haar de nek om gedraait.

Verdrietig dat lijkt me erg om te zien