heerlijk van die kleine dotjes ... *caafjes*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

heerlijk van die kleine dotjes ... *caafjes*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 17:56

ik had een tijd terug al vertelt dat we aan onze oude cavia zijn leven een eind hebben gemaakt omdat het niet meer dragelijk voor hem was .
we kwamen na een aantal weken er achter dat we toch echt niet zonder cavias kunnen .. het zijn gewoon heerlijk actieve beestjes die altijd vrolijk zijn en je geweldig begroeten met een hoog piepgeluid
dus wij vrijdag naar bergen op zoom ... in de auto kwam er ineens een spin opduiken dus na een schreeuw en een boze moeder eindelijk aangekomen bij de eerste dierenwinkel ... wij daar kijken en ja we zagen leuke beestjes ... eerst was onze keuze 2 mannetjes omdat wij dachten dat dat samen kon als het broertjes waren maar dat kon dus niet .... maar ze hadden dus geen vrouwtjes .... dus wij naar de volgende dierenzaak .. zag er erg netjes uit .. in glazen bakken .. afgeschermt zodat kinderen ze niet konde aaien ... mooie verblijven dus .... en die cavias ... om te smullen dus we zijn eens gaan kijken .. mijn zus was opslag verliefd op een grijs met wit caviatje van zo een 3 maanden oud ongeveer .. en ik was opslag verliefd op een klein hummeltje dat lekker aan het ronddartelen was in het hokje ... een driekleur rood-zwart-wit .. erg stoer diertje wat we schatten op zo een 7 weken .. erg jong nog dus .. het enige waar ik bang voor ben is dat ze te vroeg uit het nest is weg gehaalt .... maar ach .. wij zullen haar liefde geven ..
wij dus tevree naar huis gegaan en een hokje klaargemaakt en ze daar in gezet .. natuurlijk waren ze eerst nog erg onwennig maar daar zullen wij verandering in gaan brengen het grijs witje heet jill .. en de rood-zwart-witte heet lola al noem ik haar constant mopje Bloos
fotos zullen pas over een hele tijd komen Tong uitsteken

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:15

Ik wil foto's!!! Haha!

rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:21

k heb ook 2 cavia's Haha! frits (bruin met wit->borstelhaarcavia) en fritselien(bruin-wit-zwart gevlekt ->glad harig) cavia's zijn echt wel supers lief:D veel plezier ermee!!!!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:10

Naar beestenboel verplaatst

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:11

Heerlijk, die wollige beestjes Lachen

*Is benieuwd naar de foto's *LOL*

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:19

heb ook caafjes. 6:D
erg toffe dieren heb erzoveel omdat als er en dood gaat dat ik er nog 5 andere heb

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:48

Mijn kaaf is een paar maandjes geleden overleden. Hij was bijna 9! Dus je hebt vast nog heeeeeel lang plezier van jouw pluizebollen. Lachen

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 17:33

ik mag het hopen het zijn echt zulke dotjes Tong uitsteken geweldig

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:55

Leuk...cavia's zijn ook schattig
Veel plezier met ze

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:22

lief he? Enne jongen worden er met een leeftijd van 6 weken al bij weg gehaald, dus die was er waarschijnlijk nog niet zo lang!

Leica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 10:42

Wij hebben thuis heel veel cavia's gehad. Het hoogt punt was geloof ik 23 van die beesten, zonder ermee te fokken dan he. Allemaal belgische cavia's. Nu hebben we er nogmaar 1, Russel een driekleurig mannetje met kort haar voor en lang haar achter. Maar Ik weet uit ervaring dat mannetjes heel vaak wel bij elkaar kunnen hoor, zelfs als het broertjes zijn, of onbekende dat maakt niet uit. Je moet alleen zorgen dat er eentje de baas is, dus die gaat altijd als eerste het hok in.

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:26

Mijn cavia was 4 weken toen ik hem ophaalde... Scheve mond

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:27

Ja heerlijk die beestjes Lachen
Ik heb nu 2 mannetjes,
maar ik mag van mijn ouders er nog 2 bij, en dat worden dan waarschijnlijk 2 vrouwtjes,
ze komen overigens dan wel apart te zitten Tong uitsteken