Konijnen kunnen spinnen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Konijnen kunnen spinnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 22:07

Vandaag was mijn eene jongste (7 weken), kleinste nijn flink gebeten door de leider. Uit haar rug was een flinke pluk haar en wat schrammen. Dus besloten haar toch nog even apart te houden (in een rennetje in de grote ren) Zodat ze nog wat langer aan elkaar kunnen wennen met gaas ertussen en dat ze nog wat ouders en sneller word (ze is langzaam)

Maar ja mijn moeder kwam arme kleine ScareWitch (ja onze konijnen hebben rare namen wil je ze allemaal weten wil ze nog wel neerzetten Tong uitsteken) vanochtend bij mij boven brengen. Ze is erg gewend aan mensen en liep al gauw over me bed (wel met handdoek op me bed) Opgegeven moment ging ze tegen me aanliggen en ik haar aaien. Opeens maakt ze een soort geluidje heel raar net spinnen bij katten alleen dan onduidelijker. Rustig doet ze haar oogjes dicht en ligt met haar kopje op handdoek. Wist niet dat konijnen konden spinnen ^^
Ook likt ze mijn arm af...echt uberlief beestje is het toch Clown

Nou ja dit is er:
Afbeelding

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:20

waaaa, die is lieff, ik had ook een hangoortje bruin met wit, maar die was groter en breder gebouwd grote oren, en heel veel haar :p die heette Pepijn het konijn Tong uitsteken arm beestje Boos! maar erg lief hoor

xxx naomi

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:27

Haha! ahh, mn konijn gaat knorren als ze eten krijgt!:D haha en als ze kwaad is doet ze t ook

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:15

Soms knorren konijnen , of het is eerder brommen, als ze ontevreden zijn of pijn hebben. Maar in juow geval is het toch tevrdenheid zo te lezen. De mijne doet het als ze eten krijgt ook. Ze tandenknarsen als teken van ontspannenheid, maar het mag niet te luid zijn, dan hebben zepijn !

schapendoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 19:38

bij hebben ook twee konijnen gehad die het deden, vooral als ze aandacht kregen en dus ontspannen waren. komt vaker voor. bij ons waren het toevallig twee rammen, maar of voedsters het ook doen, weet ik dus niet.
ik vond het in ieder geval erg lief klinken!!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 19:44

@ Astragirl het is maar heel zacht Lachen en ze gaat er echt lekker bij liggen. Heerlijk beestje is het toch Lachen