Hond maakt alles kapot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Hond maakt alles kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-04 10:34

Scheve mond
Onze hond maakt soms dingen kapot, vooral dingen van mij die ik bijvoorbeeld net nieuw heb gekocht, en van mijn vriend nog nooit.
Net vond ik mijn nieuwe winterjas de rits helemaal eraf gesloopt Valt niet meer te maken, maar wat verder:
-Vooral ritsen van jassen of truien
-Studieboeken
-Makeup
-Schoenen
-Sponzen
Ohja ergste keer was vorig jaar kerst, heeft ze de zak kerstkadootjes ui de meterkast gekregen (vraag niet hoe) en alles verscheurd en afgekauwd....................

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr Boos!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:46

leuk zo'n hond Boos!

is er geen rede voor zijn gedrag?
misschien moet je hem in een banche doen
als je weggaat of naar bed gaat ofzo

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 10:48

ben wel benieuwd hoe oud jouw hond is? de oudste van mij heeft ook vreselijk gesloopt ( zelfs het bankstel is eraan gegaan) maar in de loop van de tijd is het over gegaan......nu sloopt hij nooit meer, behalve de slippers van de baas. die zijn op een of andere manier onweerstaanbaar
( waarschijnlijk zweetvoeten Clown )
het slopen had trouwens ook 1 groot voordeel, mijn kinderen hebben nog nooit zo goed hun spullen opgeruimd als in die periode Haha!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:25

Onze hond deed het ook altijd, hij heeft een heel slecht verleden. Het kan ook zijn dat hij niet genoeg aandacht krijgt.. Ga goed bij jezelf na, of hij de aandacht krijgt die hij nodig heeft.. Anders kun je hem na laten kijken op lichamelijke klachten..
Onze hond krijgt nu pilletjes, een soort Ritalin, voor gedragsproblemen, (wil de naam wel voor je opzoeken als je wilt)
Succes.. Ik weet hoe erg het is,, onze hond heeft de vriezer gesloopt..