Heej, ik heb een net een nieuw konijn opgehaald bij de fokker. Echt een mooi en lief beestje
Maar ze moet een naam...Wie weet er een leuke naam voor een vrouwtjes konijn?? Ik zou graag een mooie, lieve naam willen, niet zoiets als Flappie of Snuitje...
amandatjuh88
Geplaatst: 07-11-04 13:11
Missy of Misty of Snowy
( heb je misschien een foto want kijk dan kan je met behulp van de kleur enzo namen verzinnen )
ik had eerst een wit konijn naam: Snowy Nu heb ik een misterieus konijn ( wit met paar vlekjes, foto in mijn profiel ) Naam: Misty of Missy snap je wat ik bedoel?
Mijn Konijne heten Noppes en Primrose (spreek je uit als Primroos) Noppes slaat eigenlijk nergens op want Noppes zit onder de vlekken... Vroeger was ik helemaal gek van de film Waterschapheuvel.. Daar heb ik de naam Primrose vandaan.. Of misschien Ayla?
Ze heeft een naam...we hebben d'r maar Pippa genoemd...haha!! Ze is een wildkleurige Nederlandse Hangoordwerg...
NTuinenburg
Geplaatst: 07-11-04 22:28
Ik had eerst : snuf, nijn, siebel, pepijn, en uit duitsland nog een nestje : loesje, bloemie, boef. En mn beste vriendin heeft ook nog een hele konijnenzooi: nina, happy, candy, nikita, flash, littlesstar, bonny, nicky, stitch, rico, enz