[Foto's] Een bult kattenbeesten :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

[Foto's] Een bult kattenbeesten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:26

Ik vond het zonet ineens zo verdacht rustig boven dat ik besloot een kijkje te gaan nemen... gewoonlijk hoor je de pubers over de kamers scheuren, stoeien,vechten en spelen, nu was het compleet stil...

En wat ik aantrof was dit :

Afbeelding
Een bulte uitgeputte zachte zoezende kattebeesten Haha!

Afbeelding

Pip en Smaus worden wakker
Afbeelding

Broer en zus voorop, en Grote broer Piraat op de achtergrond. ( let eens op Piraat zn koppie, met zn rechterkant zegt hij dat hij slaapt... met zijn linkerkant laat hij zien dat hij wel degelijk een oogje in het zeil houdt Haha! )
Afbeelding

Laten wij allen het planfond nader inspecteren Clown
Afbeelding

En nog wat Smaus-foto's, was even wat foto's aan het schieten voor in de advertentie ( smaus zoekt een nieuw huisje ). Probeer haar mooie tekening te laten zien maar dat gaat niet echt.

Smausje versuft zitten
Afbeelding

Oortjes kroelen
Afbeelding

Mooie witte snoetje
Afbeelding

Smaus, laat je mooie vacht nou eens zien
Afbeelding

Daaag!
Afbeelding

Smaus is een stuk groter dan Pip, Pip is echt nog een babykitten met pluizig kittenhaar, Smaus wordt al een echt jong katje

Smaus is dus op zoek naar een nieuw huisje. Smaus is een poesje van 12 weken. Lief en aanhankelijk, zindelijk en ontwormd. Goed gegroeid en mooi groot.
Zij MOET echter naar een huis waar 1 of meer katten zijn. Zij is vorige week teruggebracht door mijn broer waar ze eigenlijk zou gaan wonen in haar eentje. Dit pakte erg slecht uit. Ze deed niets anders dan janken, at slecht, ging weinig op de bak, speelde wel maar niet dolenthousiast...
Hij heeft het een week uitgeprobeerd maar Smaus werd er niet gelukkiger op, mn broer vond het zo zielig dat hij haar weer terug heeft gebracht.

Hier is ze weer helemaal happy, wij hebben nog 4 katten en met de jongste 2 kan ze heerlijk spelen. Dit is dus echt een vereiste voor een nieuw huis!

Mocht iemand intresse hebben, PB me maar

Stekeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:46

Helaas, ik heb al katten en ik heb met deze al mijn handen vol, zoals je zelf al zegt: echte pubers Haha! , maar mooie katten hoor Lachen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:45

Dankje, ja zeker pubers, gelukkig molesteren ze momenteel alleen nog maar de bovenverdieping want ze durven nog niet zolang beneden te zijn met die 3 bloeddorstige honden van mij Haha! ( de kleintjes dan niet, Piraat slaat de honden gewoon aan de kant als het hem niet bevalt )

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:47

Ahh wat lieef. Onze katten zijn juist ongelofelijk saai, ze slapen de hele dag alleen maar.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 16:33

Ik heb net de foto's gezien op het dierenforum!
Wat een schatje is die Smaus Lovers
Helaas vind ik een 2-kamerflat te klein voor 3 katten.... Alhoewel Bommel haar wel te gek zal vinden denk ik, ha ha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:45

aaaaaa wat poepig... Lief man.. wij hebben dat hier thuis ook wel eens gehad. En het moet en het zal met zn 3tjes in een mandje liggen lache he!!