En wat ik aantrof was dit :
Een bulte uitgeputte zachte zoezende kattebeesten

Pip en Smaus worden wakker
Broer en zus voorop, en Grote broer Piraat op de achtergrond. ( let eens op Piraat zn koppie, met zn rechterkant zegt hij dat hij slaapt... met zijn linkerkant laat hij zien dat hij wel degelijk een oogje in het zeil houdt

Laten wij allen het planfond nader inspecteren

En nog wat Smaus-foto's, was even wat foto's aan het schieten voor in de advertentie ( smaus zoekt een nieuw huisje ). Probeer haar mooie tekening te laten zien maar dat gaat niet echt.
Smausje versuft zitten
Oortjes kroelen
Mooie witte snoetje
Smaus, laat je mooie vacht nou eens zien
Daaag!
Smaus is een stuk groter dan Pip, Pip is echt nog een babykitten met pluizig kittenhaar, Smaus wordt al een echt jong katje

Smaus is dus op zoek naar een nieuw huisje. Smaus is een poesje van 12 weken. Lief en aanhankelijk, zindelijk en ontwormd. Goed gegroeid en mooi groot.
Zij MOET echter naar een huis waar 1 of meer katten zijn. Zij is vorige week teruggebracht door mijn broer waar ze eigenlijk zou gaan wonen in haar eentje. Dit pakte erg slecht uit. Ze deed niets anders dan janken, at slecht, ging weinig op de bak, speelde wel maar niet dolenthousiast...
Hij heeft het een week uitgeprobeerd maar Smaus werd er niet gelukkiger op, mn broer vond het zo zielig dat hij haar weer terug heeft gebracht.
Hier is ze weer helemaal happy, wij hebben nog 4 katten en met de jongste 2 kan ze heerlijk spelen. Dit is dus echt een vereiste voor een nieuw huis!
Mocht iemand intresse hebben, PB me maar